Audit aktuálních kampaní

Důkladný audit je základním stavebním kamenem k neustálému zlepšování. Díky němu získáte ucelené informace o tom, kde se ve vašich účtech nacházejí chyby, které brání správné inzerci vašich produktů či služeb. Odhalíme také další růstový potenciál reklamních účtů a detailně sepíšeme body, na které bychom se doporučili zaměřit.


Zaujměte lepší postavení v onlinu

Konkurence vás převálcuje a vaše reklama není vidět? Možná by stačilo navýšit cenu za proklik nebo upravit rozpočty. A co byste řekli tomu, kdybychom se zaměřili i na oblasti, kde konkurence pokulhává? Vše nastavíme tak, aby vaše reklama přinášela maximální zisk.

1. Nasdílení účtů

Abychom mohli provést audit PPC reklam, je potřeba nám nasdílet přístupy do systémů. Kromě Google Ads s Skliku využíváme také Google Analytics, Google Tag Manager nebo Google Merchant Center. Samozřejmě vám pošleme detailní návod, co a jak bude potřeba udělat.

2. Provedení auditu

Veškerá data zpracujeme, okomentujeme, případně vytvoříme i názorné ukázky. Navrhneme také možnosti vylepšení vašich PPC kampaní. Nemusíte se bát, vaše data jsou u nás v bezpečí.

3. Závěry a doporučení

Výsledky analýzy jsou klíčem k úspěšným PPC reklamám. Může se jednat o navýšení ceny za proklik, vyloučení nerelevantních klíčových slov nebo také o změnu atribuce či nastavení chytré nabídky.

Nebojte se změny

Vztahy s našimi klienty jsou založené na důvěře. Nikoho za nos netaháme. Pokud vaše účty budou v pořádku, řekneme vám to. Automatizace a pravidla Google i Skliku se však stále posouvají a my jdeme s nimi. Proto věříme, že díky auditu najdeme další potenciál pro vaše podnikání.

Rádi vám pomůžeme i v dalších oblastech

Auditovat se dá ledasco. V podstatě jakákoliv činnost, kterou jste v propagaci vaší firmy dělali, může být podrobena nezaujatému pohledu zvenčí. Do čeho se společně můžeme pustit? To ve zkratce najdete v přehledu našich služeb.

A TO NENÍ VŠECHNO

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích