Konference

Den programatiky: Dokonalé cílení a optimalizace v televizi, počítači i telefonu

„Bez programatiky se v příštích 20 letech neobejdete,” zaznělo na úvod 2. ročníku konference o programatické reklamě. My jsme si z ní přivezli spoustu informací a novinek z mediálního prostředí. Které přednášky nás ale zaujaly nejvíce?

Celý příspěvek

By voko? By Design aneb Zápisky z bratislavské konference

Špičkoví designéři ze všech možných koutů světa se sešli v Bratislavě, aby se podělili o své zkušenosti. My jsme na konferenci By Design samozřejmě také nemohli chybět. A jak se nám líbila? Není divu, že byly lístky během chvíle vyprodány.

Celý příspěvek

7 inspirativních přednášek z konference WebTop100

U příležitosti vyhlašování vítězů soutěže WebTop100 se uskutečnila i konference se stejným názvem. Z ní jsme si odnesli hromadu inspirace a nápadů, které využijeme pro naše klienty. A pro čtenáře našeho blogu jsme sepsali informace ze 7 přednášek, které nás inspirovaly nejvíce. Celý příspěvek

Co by si měl z CopyCampu odnést každý, kdo na něm nebyl

V článku z loňského CopyCampu jsem tak nějak slíbil, že se zúčastním i toho letošního. A já sliby tak nějak plním. Proto jsem sepsal všechno, co mi běželo hlavou na letošním ročníku konference, která se rychle a jistě stala mou srdeční záležitostí. Celý příspěvek

Co nového jsme si přivezli z Itálie – AdWorld Experience

Letos se v Bologni opět konala jedna z nejprestižnějších PPC konferencí v Evropě, které jsme se zúčastnili i minulý rok. Vloni se Jirka zaměřil převážně na téma e-commerce či shopping kampaní. Já jako milovník skriptů a informatiky jsem se letos těšil převážně na automatizaci, o které se naštěstí mluvilo dost. Celý příspěvek

Poznatky o značkách, které jsme si přivezli z BRANDstormingu

O značky našich klientů pečujeme se stejnou starostlivostí jako o tu naši. Proto jsem se vydala načerpat inspiraci a nejnovější trendy na konferenci zaměřenou právě na strategické řízení značek BRANDstorming. A stálo to za to. To nejzajímavější jsem sepsala. Celý příspěvek

Vyplatí se školení copywritingu Marka Prokopa?

Psaním textů pro web se zabývám a živím už nějaký ten pátek. Po necelých čtyřech letech copywritění však člověk začne snadno podléhat iluzi, že se nic moc nového naučit nemůže. Proto jsem se rozhodl bránit a jít na školení, o kterém spousta kolegů markeťáků prohlašuje, že jim dalo základy psaní. Celý příspěvek