Online marketing

GLAMI bude nově uvádět složení oblečení. Co na to feedy?

Stovky obchodů na jednom místě. To je GLAMI – vyhledávač módy a srovnávač zboží. Tato platforma dlouhodobě provádí výzkum mezi svými uživateli. Z něj teď vyplynulo, že lidé chtějí znát složení produktů, které nakupují. GLAMI se tomu bude přizpůsobovat. Jaké změny budou muset markeťáci provést a co bude potřeba upravovat na feedech?   

Celý příspěvek

Možnosti cílení na Facebooku všichni známe. Nebo ne?

Jak asi dobře víte, Facebook nám díky obrovskému množství dat, které mu přímo poskytujeme nebo které získává z naší každodenní aktivity, nabízí velmi zajímavé možnosti cílení reklam. Společně si projdeme některé z nich.

Celý příspěvek

Nefunguje to. A vyzkoušeli jste (Brand) Restart?

Ať už jde o úpravu marketingové strategie, firemní kultury či kompletní rebranding, byznysové změny musíte vždy provádět v souladu se značkou. V opačném případě riskujete, že se vám rozpadne pod rukama. O tom ví své řečníci z konference Brand Restart, která se věnovala budování značky. Které přednášky nás zaujaly nejvíc?

Celý příspěvek

Triky při tvorbě newsletteru: Šablony, kódování a užitečné nástroje

U tvorby newsletteru se můžete pořádně zapotit. Občas je to raketová věda, protože každý e-mailový klient (Seznam, Centrum, Gmail, Outlook apod.) může zobrazit konkrétní části odlišně. Jak se s tím vypořádat a co byste obecně měli dodržovat? To se dozvíte právě v tomto článku.

Celý příspěvek

SmartTalk: Trendy v online marketingu aneb Customer Experience a začátek konce markeťáků

Někdo si jde po práci zaběhat, jiný si lehne u televize, někdo si zajde do hospody. Velká část brněnských markeťáků se 13. února rozhodla jinak. Přišli do Scaly na Trendy v online marketingu, aby nabrali informace o inspirativních novinkách a postupech. Shrnutí toho nejzajímavějšího pro vás tentokrát připravil Adam Funiok.

Celý příspěvek

3 přednášky, do kterých jsme se zamilovali na Marketing with Love

Dají se v marketingu skloubit emoce a čísla? Pokud jste jen na vteřinu zapochybovali, pak jste prohráli bitvu jménem Dobrá práce. Letošní druhý ročník konference Marketing with Love ukázal, že mnohem důležitější než krátkodobé výsledky je budování silné značky, která funguje i poté, co vypnete všechny reklamy.

Celý příspěvek

Víte, jak firmu prezentovat na LinkedInu? Máme pro vás pár tipů

LinkedIn můžeme bez servítek považovat za nejpopulárnější profesní síť na světě. Počet uživatelů přesahuje 590 milionů a každou vteřinu přibudou 2 další. V České republice používá LinkedIn více než 1,2 milionu uživatelů. Proč má smysl založit si firemní profil, a jak z něj vytěžit co nejvíc?

Celý příspěvek

Queen jako lamač srdcí a reklamních rekordů

Nejen z rádií, ale i televizních spotů zní songy legendární kapely Queen už desítky let. Objevily se v propagacích na hotely, auta nebo žvýkačky a suverénně patří mezi nejpoužívanější interprety v historii reklamy. Vybrali jsme pro vás několik z těch, které díky Queen dostaly pořádný říz.

Celý příspěvek

Nejlepší tweety online markeťáků v roce 2018

Co nejvíc zahýbalo twitterovými účty markeťáků v roce 2018? Vybrali jsme pro vás příspěvky, u kterých se roztrhl pytel se srdíčky a retweety. Jsou seriózní i zábavné, z oboru i ze života. A podle počtu reakcí rozhodně stojí za připomenutí.

Celý příspěvek