Online marketing

Jak propagovat kosmetický nebo kadeřnický salon na sociálních sítích

Pro Kosmetickou konferenci Alcina si Smůťa připravil prezentaci o tom, jak se efektivně propagovat na sociálních sítích. Aby minimalizoval obecné informace a předal účastníkům co nejvíce konkrétních rad a tipů, vytvořil si vlastní fiktivní salon. Podívejte se na jeho prezentaci a to hlavní, co účastníkům konference kladl na srdce. Celý příspěvek

YouTube mění pravidla hry

YouTube je největším internetovým serverem pro sdílení videí, a tudíž má i nezanedbatelné slovo v rámci e-commerce scény. Proto je každá změna na této platformě ostře sledována a ocitá se pod palbou reakcí. Za poslední dva měsíce došlo ke změnám, které se propíraly napříč celým světem internetu a určitě jste některou zaregistrovali. Vyznáte se ale ve všech? K jakým největším změnám gigant přistoupil a co způsobily?

Celý příspěvek

Bitva na české e-commerce scéně? Heureka.cz se spojí s Rockaway

Českou e-commerce scénou hýbe spojení srovnávače Heureka s investiční skupinou Rockaway Capital. Fúze probíhá již několik měsíců, až teď však přináší zajímavý posun. Ten začal schválením od ÚOHS (se závazky), které vyústilo v odchod e-shopu Alza.cz z Heureky a spuštění kampaně Bezheureky.cz. Celý příspěvek

Pište lepší výzvy k akci ve vašich inzerátech (tahák pro CTA)

Výzvy k akci (CTA) jsou nedílnou součástí inzerátů v PPC. Z našich zkušeností víme, že inzeráty říkající lidem co udělat mají mnohem větší proklikovost než ty bez CTA. Napsat dobrou výzvu je však někdy těžší, než se může zdát. Proto pro vás máme několik osvědčených rad. Celý příspěvek

1. stránka z celkem 3123