Online marketing

Jak na efektivní reportování výsledků

Reportování výsledků. To je činnost, kterou potřebují všechny agentury. Pro každého klienta je důležité, aby měl informace o činnostech a výsledcích, nejlépe v přehledné a ucelené formě. Jak tedy přistoupit k této pravidelné a opakující se činnosti, aby bylo reportování efektivní a šetřilo čas, který následně můžete věnovat optimalizaci? Přečtěte si, jak jsme to vyřešili v PROFICIU pomocí vlastního reportovacího systému.

Celý příspěvek

Event Setup Tool: Práce s Facebook Pixelem je zase o krok snazší

Facebook se snaží neustále usnadňovat možnosti nastavení propagace pro inzerenty. Už i do českých končin dorazila novinka z oblasti nastavení a měření událostí pomocí Facebook Pixelu. A vypadá to moc dobře!

Celý příspěvek

Archetypy v marketingu: Budete neviňátkem, nebo hrdinou?

Už jste se s nimi možná potkali, nebo jste o nich alespoň slyšeli. Řeč je o archetypech, které výrazně ovlivňují to, co vidíte kolem sebe. Na plakátech, billboardech, sociálních sítích a všude tam, kde na vás útočí nějaké brandové sdělení. V lepším případě. K čemu slouží, jak se s nimi pracuje a jak vypadají?

Celý příspěvek

Jak jsme redesignem webu zaplnili zubní ordinaci za 21 dní

Jednoduše. Měli jsme klienta, který nám důvěřoval. Od analýzy klíčových slov jsme se dostali až k vypnutí kampaní ve vyhledávání. Proč? Všechno do sebe krásně zapadlo a ordinace se zaplnila rychleji, než byste řekli pryskyřičná zubní protéza. Jak už to ale bývá, za každým skvělým výsledkem stojí spousta práce. Přečtěte si, jak jsme se z nuly dostali až ke 188 kontaktům z vyplněného formuláře.  

Celý příspěvek

Modré tlačítko vs. Správce reklam aneb Jak na kvalitní promování na Facebooku

Pokud jste správcem nějaké facebookové stránky, určitě jste zaregistrovali „modré tlačítko“ u příspěvků na zdi. Promovat příspěvek. Boost post. Většinou ještě s komentářem typu „Získejte dosah až 9 400 uživatelů za 400,- Kč.“ Vypadá to jednoduše, že? Ale bude to opravdu fungovat?

Celý příspěvek

GLAMI bude nově uvádět složení oblečení. Co na to feedy?

Stovky obchodů na jednom místě. To je GLAMI – vyhledávač módy a srovnávač zboží. Tato platforma dlouhodobě provádí výzkum mezi svými uživateli. Z něj teď vyplynulo, že lidé chtějí znát složení produktů, které nakupují. GLAMI se tomu bude přizpůsobovat. Jaké změny budou muset markeťáci provést a co bude potřeba upravovat na feedech?   

Celý příspěvek

Možnosti cílení na Facebooku všichni známe. Nebo ne?

Jak asi dobře víte, Facebook nám díky obrovskému množství dat, které mu přímo poskytujeme nebo které získává z naší každodenní aktivity, nabízí velmi zajímavé možnosti cílení reklam. Společně si projdeme některé z nich.

Celý příspěvek

Nefunguje to. A vyzkoušeli jste (Brand) Restart?

Ať už jde o úpravu marketingové strategie, firemní kultury či kompletní rebranding, byznysové změny musíte vždy provádět v souladu se značkou. V opačném případě riskujete, že se vám rozpadne pod rukama. O tom ví své řečníci z konference Brand Restart, která se věnovala budování značky. Které přednášky nás zaujaly nejvíc?

Celý příspěvek

Triky při tvorbě newsletteru: Šablony, kódování a užitečné nástroje

U tvorby newsletteru se můžete pořádně zapotit. Občas je to raketová věda, protože každý e-mailový klient (Seznam, Centrum, Gmail, Outlook apod.) může zobrazit konkrétní části odlišně. Jak se s tím vypořádat a co byste obecně měli dodržovat? To se dozvíte právě v tomto článku.

Celý příspěvek