Online marketing

Jaké rozměry bannerů používat v Google Ads

Rozměrů pro display reklamu existuje mnoho. Pokud ale má reklama plnit svůj účel – abyste byli co nejvíce vidět – pak bude řešení jednoduché. Využít všechny. AdWords Google Ads vám to svojí novinkou značně usnadní. Podrobnosti jsme pro vás sepsali v tomto článku.

Celý příspěvek

Facebook marketing a reklama promyšleně

Online marketing dnes nabízí ohromné množství příležitostí a Facebook je jednou z nich. Tento článek vám má pomoci strategicky se zamyslet nad možnostmi Facebooku tak, abyste dokázali odhadnout jeho potenciál i množství práce a peněz, které bude třeba vynaložit.
Na článku se podílel přední odborník na Facebook propagaci David Lörincz.
Celý příspěvek

Zapínáme remarketing na maximum

2010 je rok, kdy remarketing dorazil do ČR a bylo možné nastavit první remarketingové kampaně v Google AdWords Google Ads. Od té doby uplynuly téměř čtyři roky. Kolik se toho změnilo a především, jaké možnosti máme dnes, tak to se dozvíte v tomto článku.

Celý příspěvek

Jak uchopit ten internetový marketing?

Ač se tomu může někdo bránit, online marketing je pro byznys v mnoha oborech velmi důležitý. Internetová generace dorostla, její kupní síla roste a jinak tomu už nebude. Investice do internetové reklamy v posledních letech tomu jen nasvědčují a to jsou uvedená čísla ještě velmi podhodnocená oproti realitě. Nedivil bych se, kdyby už nyní byl internet druhým nejsilnějším médiatypem po televizi.
Celý příspěvek

Report výsledků online marketingu a co do něj

Přemýšleli jste někdy nad obsahem měsíčního reportu? Jaké výsledky online marketingu vystihnou to nejdůležitější, a co by naopak report jen zbytečně nafukovalo? Tady jsou metriky, které do reportu doporučujeme my. Je to kritické minimum proto, abyste se rychle dostali do obrazu a mohli sledovat měsíční a meziroční trendy. Celý příspěvek