Online marketing

Co doporučujeme pro nejlepší výsledky vaší display reklamy

Z našich zkušeností s bannerovou reklamou jsme dali dohromady několik tipů pro efektivnější propagaci. Berte je jako doporučení či ukázku, jak to lze dělat lépe. Pokuste se vždy zamyslet nad tím, proč to tak je, proč to fungovalo. Nebojte se testovat a experimentovat. Jen tak získáte z reklamy maximum.

Celý příspěvek

Jaké rozměry bannerů používat v Google Ads

Rozměrů pro display reklamu existuje mnoho. Pokud ale má reklama plnit svůj účel – abyste byli co nejvíce vidět – pak bude řešení jednoduché. Využít všechny. AdWords Google Ads vám to svojí novinkou značně usnadní. Podrobnosti jsme pro vás sepsali v tomto článku.

Celý příspěvek

Facebook marketing a reklama promyšleně

Online marketing dnes nabízí ohromné množství příležitostí a Facebook je jednou z nich. Tento článek vám má pomoci strategicky se zamyslet nad možnostmi Facebooku tak, abyste dokázali odhadnout jeho potenciál i množství práce a peněz, které bude třeba vynaložit.
Na článku se podílel přední odborník na Facebook propagaci David Lörincz.
Celý příspěvek

Zapínáme remarketing na maximum

2010 je rok, kdy remarketing dorazil do ČR a bylo možné nastavit první remarketingové kampaně v Google AdWords Google Ads. Od té doby uplynuly téměř čtyři roky. Kolik se toho změnilo a především, jaké možnosti máme dnes, tak to se dozvíte v tomto článku.

Celý příspěvek

Jak uchopit ten internetový marketing?

Ač se tomu může někdo bránit, online marketing je pro byznys v mnoha oborech velmi důležitý. Internetová generace dorostla, její kupní síla roste a jinak tomu už nebude. Investice do internetové reklamy v posledních letech tomu jen nasvědčují a to jsou uvedená čísla ještě velmi podhodnocená oproti realitě. Nedivil bych se, kdyby už nyní byl internet druhým nejsilnějším médiatypem po televizi.
Celý příspěvek

Report výsledků online marketingu a co do něj

Přemýšleli jste někdy nad obsahem měsíčního reportu? Jaké výsledky online marketingu vystihnou to nejdůležitější, a co by naopak report jen zbytečně nafukovalo? Tady jsou metriky, které do reportu doporučujeme my. Je to kritické minimum proto, abyste se rychle dostali do obrazu a mohli sledovat měsíční a meziroční trendy. Celý příspěvek