Říjnový newsletter: Jaké změny si pro nás nachystaly nejen sociální sítě?

V říjnovém newsletteru zjistíte, jak obstály reklamy Bumper 2.0 v našem testování. Podíváme se na pár novinek a vychytávek z oblasti sociálních sítí a dozvíte se, proč psaní off topic článků nemusí být tak úplně od věci.
Celý příspěvek

Otestovali jsme Bumper 2.0 a poradíme vám, jak na něj

Slyšeli jste už o Bumper Ads? Google tento typ reklamy nedávno aktualizoval a novou verzi reklamy jsme se rozhodli otestovat. Zajímalo nás, zda budou výsledky odlišné a skutečně dostaneme za méně peněz více zhlédnutí. Pokud vás zajímá, jak naše testování dopadlo a kterou verzi Bumper Ads doporučujeme, čtěte dál. Celý příspěvek

Červencový newsletter: Objevte nový rozměr cílení na Facebooku

V červencovém newsletteru představíme rozšířené možnosti cílení na Facebooku a nutnost co nejdříve přejít na nový XML feed Zboží.cz. Chybět nebude ani zmínka o Dark Postech na Facebooku, redesignu webu z pohledu SEO a ještě jednou se ohlédneme za CopyCampem. Celý příspěvek

Co by si měl z CopyCampu odnést každý, kdo na něm nebyl

V článku z loňského CopyCampu jsem tak nějak slíbil, že se zúčastním i toho letošního. A já sliby tak nějak plním. Proto jsem sepsal všechno, co mi běželo hlavou na letošním ročníku konference, která se rychle a jistě stala mou srdeční záležitostí. Celý příspěvek

Červnový newsletter: Jak aktuální změny ovlivní trendy v online marketingu?

V červnovém newsletteru se podíváme na hlavní události ve světě online marketingu. Alza.cz končí na Heurece, Google rozšiřuje počet znaků v textových reklamách, Facebook rozšiřuje možnosti live videí a na Instagramu vzniknou firemní profily. Celý příspěvek