Co jsem se dozvěděl na exkurzi s názvem CopyCamp

V pátek 25. září jsem navštívil CopyCamp. Ten letošní nesl podtitul Zpátky do školy. Možná právě proto se konal na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Co jsem se na něm dozvěděl, co mě zaujalo a co létalo na konferenci Twitterem, vám napíšu v tomto článku. Celý příspěvek

Co doporučujeme pro nejlepší výsledky vaší display reklamy

Z našich zkušeností s bannerovou reklamou jsme dali dohromady několik tipů pro efektivnější propagaci. Berte je jako doporučení či ukázku, jak to lze dělat lépe. Pokuste se vždy zamyslet nad tím, proč to tak je, proč to fungovalo. Nebojte se testovat a experimentovat. Jen tak získáte z reklamy maximum.

Celý příspěvek

Jaké vytvářet bannery pro reklamy na Facebooku

Požadavky na bannery pro facebookovou reklamu se v určitých ohledech podstatně liší od ostatních reklamních systémů. Reklamy jsou totiž doprovázeny textovými popisky, a proto je množství textu v obrázcích omezené. Text by měl zabírat maximálně 20 % plochy obrázku. Pokud bude zabírat větší plochu, Facebook bude reklamu znevýhodňovat.

Celý příspěvek

Jaké rozměry bannerů používat v Google Ads

Rozměrů pro display reklamu existuje mnoho. Pokud ale má reklama plnit svůj účel – abyste byli co nejvíce vidět – pak bude řešení jednoduché. Využít všechny. AdWords Google Ads vám to svojí novinkou značně usnadní. Podrobnosti jsme pro vás sepsali v tomto článku.

Celý příspěvek

PROFICIO na Performance & Branding Summitu 2015

Google letos iiž po páté uspořádal prestižní konferenci Performance & Branding Summit, kam vždy zve zástupce z řad předních agentur a významných klientů. Tento rok se jich sešlo přes 360. My jsme měli tu čest podělit se o naše know-how a na konferenci přednášet. Jirka Novák přiblížil všem návštěvníkům, kde v Google Nákupech objevit skrytý potenciál a jak je posunout vpřed.

Celý příspěvek

Datum publikace: | Rubrika: PPC