Vyplácí se vám investice do SEO? – 2. část

První část byla o nutných základech, které je třeba vědět, před samotnou kalkulací návratnosti investic do SEO – metodika měření konverzí, atribuce a segmentace dat v Google Analytics pro odfiltrování brandové návštěvnosti. Teď pojďme na druhou část, která je o samotné kalkulaci.
Atribuce není jedinou komplikací v přesném měření ROI. Jsou tu další tři důležité aspekty a každý z nich ovlivní konečný výsledek svým koeficientem. Celý příspěvek

Datum publikace: | Rubrika: SEO

Kanibalizují PPC kampaně SEO?

Tuto otázku si pokládá nemálo lidí, kteří se starají o návštěvnost stránek. A je to logické. Pokud jsem na první stránce výsledků vyhledávání, proč bych měl platit za proklik na reklamu ve vyhledávání. Úvaha o vyloučení klíčových slov z kampaně je ještě silnější, pokud se na ně můj web umísťuje na prvních místech výsledků vyhledávání.

Celý příspěvek

Příspěvek byl publikován | Rubrika: PPC, SEO | Štítky: | Autor: .