Zapínáme remarketing na maximum

2010 je rok, kdy remarketing dorazil do ČR a bylo možné nastavit první remarketingové kampaně v Google AdWords Google Ads. Od té doby uplynuly téměř čtyři roky. Kolik se toho změnilo a především, jaké možnosti máme dnes, tak to se dozvíte v tomto článku.

Celý příspěvek

Prodáváme SEO s čistým svědomím

SEO je nejznámějším artiklem online marketingu a současně tím nejošemetnějším k prodeji. V tomto článku chceme detailněji popsat, jak SEO prodáváme my s čistým svědomím, že zvýšíme kvalitní organickou návštěvnost a neohrozíme klienta black-hat technikami proti pravidlům vyhledávačů. Na článku se podílel přední odborník na SEO a linkbuilding Filip Podstavec.

ilustrace_seo-strategie

Celý příspěvek

Datum publikace: | Rubrika: SEO

Audit PPC kampaní v 15 minutách

Článek je určen především pro ty z vás, kterým PPC kampaně ve vyhledávání spravuje externí agentura nebo specialista. Pro provedení kontroly nepotřebujete procházet AdWords ani Sklik rozhraní, postačí vám výsledky vyhledávání. Svými přínosnými podněty k textu přispěla i přední expertka na PPC Petra Větrovská. Celý příspěvek

Příspěvek byl publikován | Rubrika: PPC | Štítky: | Autor: .

Jak uchopit ten internetový marketing?

Ač se tomu může někdo bránit, online marketing je pro byznys v mnoha oborech velmi důležitý. Internetová generace dorostla, její kupní síla roste a jinak tomu už nebude. Investice do internetové reklamy v posledních letech tomu jen nasvědčují a to jsou uvedená čísla ještě velmi podhodnocená oproti realitě. Nedivil bych se, kdyby už nyní byl internet druhým nejsilnějším médiatypem po televizi.
Celý příspěvek

Report výsledků online marketingu a co do něj

Přemýšleli jste někdy nad obsahem měsíčního reportu? Jaké výsledky online marketingu vystihnou to nejdůležitější, a co by naopak report jen zbytečně nafukovalo? Tady jsou metriky, které do reportu doporučujeme my. Je to kritické minimum proto, abyste se rychle dostali do obrazu a mohli sledovat měsíční a meziroční trendy. Celý příspěvek

3 hlavní přínosy PPC kampaní

PPC kampaně ve vyhledávání jsou pro mnoho webů klíčovými zdroji návštěvnosti. Z níže uvedených čísel je zřejmé, že dobře nastavenou kampaní přivádíte tu nejrelevantnější a nejlepší návštěvnost, co můžete. Celý příspěvek

Příspěvek byl publikován | Rubrika: PPC | Štítky: | Autor: .

Vyplácí se vám investice do SEO? – 2. část

První část byla o nutných základech, které je třeba vědět, před samotnou kalkulací návratnosti investic do SEO – metodika měření konverzí, atribuce a segmentace dat v Google Analytics pro odfiltrování brandové návštěvnosti. Teď pojďme na druhou část, která je o samotné kalkulaci.
Atribuce není jedinou komplikací v přesném měření ROI. Jsou tu další tři důležité aspekty a každý z nich ovlivní konečný výsledek svým koeficientem. Celý příspěvek

Datum publikace: | Rubrika: SEO