GLAMI bude nově uvádět složení oblečení. Co na to feedy?

Stovky obchodů na jednom místě. To je GLAMI – vyhledávač módy a srovnávač zboží. Tato platforma dlouhodobě provádí výzkum mezi svými uživateli. Z něj teď vyplynulo, že lidé chtějí znát složení produktů, které nakupují. GLAMI se tomu bude přizpůsobovat. Jaké změny budou muset markeťáci provést a co bude potřeba upravovat na feedech?   

Celý příspěvek

Možnosti cílení na Facebooku všichni známe. Nebo ne?

Jak asi dobře víte, Facebook nám díky obrovskému množství dat, které mu přímo poskytujeme nebo které získává z naší každodenní aktivity, nabízí velmi zajímavé možnosti cílení reklam. Společně si projdeme některé z nich.

Celý příspěvek

PROFICIO newsletter: Jak na silný brand? Pomůže vám Instagram SEO i Pinterest

Budování silného brandu jen tak nějaké ořezávátko nezvládne. Jako základní stavební kameny budete potřebovat tým a správně zvolené marketingové kanály a nástroje. Neobejdete se bez dobrých textů, které vám pomůžou vyladit SEO. A hlavně to nezapomeňte měřit! Úspěšnost můžete vyhodnotit například pomocí atribučních modelů. A kdyby náhodou všechno nešlapalo jako hodinky, dopřejte svému brandu pořádný restart.  

Celý příspěvek

Datum publikace: | Rubrika: Newsletter

PROFICIO newsletter: Tvořte e-maily jako ze škatulky. TikTok, běží vám čas!

Zobrazují se vám e-maily správně? Pokud ano, postupovali jejich tvůrci správně. Jaké kroky je potřeba splnit a co si pohlídat? Přečtěte si první článek našeho březnového newsletteru. Podělíme se s vámi také o tipy, které jsme přivezli z nedávných konferencí. Hned potom se podíváme, jaké novinky chystá Facebook a Google a jak mohou vašemu marketingu pomoct chatboti nebo nová sociální síť TikTok. Pusťte se do čtení, čas běží. TikTak.

Celý příspěvek

Nefunguje to. A vyzkoušeli jste (Brand) Restart?

Ať už jde o úpravu marketingové strategie, firemní kultury či kompletní rebranding, byznysové změny musíte vždy provádět v souladu se značkou. V opačném případě riskujete, že se vám rozpadne pod rukama. O tom ví své řečníci z konference Brand Restart, která se věnovala budování značky. Které přednášky nás zaujaly nejvíc?

Celý příspěvek

Triky při tvorbě newsletteru: Šablony, kódování a užitečné nástroje

U tvorby newsletteru se můžete pořádně zapotit. Občas je to raketová věda, protože každý e-mailový klient (Seznam, Centrum, Gmail, Outlook apod.) může zobrazit konkrétní části odlišně. Jak se s tím vypořádat a co byste obecně měli dodržovat? To se dozvíte právě v tomto článku.

Celý příspěvek

SmartTalk: Trendy v online marketingu aneb Customer Experience a začátek konce markeťáků

Někdo si jde po práci zaběhat, jiný si lehne u televize, někdo si zajde do hospody. Velká část brněnských markeťáků se 13. února rozhodla jinak. Přišli do Scaly na Trendy v online marketingu, aby nabrali informace o inspirativních novinkách a postupech. Shrnutí toho nejzajímavějšího pro vás tentokrát připravil Adam Funiok.

Celý příspěvek