Červnový newsletter: Jak aktuální změny ovlivní trendy v online marketingu?

V červnovém newsletteru se podíváme na hlavní události ve světě online marketingu. Alza.cz končí na Heurece, Google rozšiřuje počet znaků v textových reklamách, Facebook rozšiřuje možnosti live videí a na Instagramu vzniknou firemní profily.

Dozvíte se také, jak využívat emoce v nákupním rozhodování, jaké techniky linkbuildingu nikdy nezestárnou a jakým chybám se vyhnout při psaní článků. A k tomu uvidíte Petra v televizi.

To hlavní z našeho blogu

alza versus heureka

Bitva na české e-shopové scéně?

E-commerce scénou hýbe poslední dobou spojení srovnávače Heureka.cz s investiční skupinou Rockaway. To vedlo největší český e-shop Alza.cz k odchodu z tohoto srovnávače a nabádá k tomu i ostatní. Michal sepsal vše, co o tomto sporu musíte vědět.

Využijte více emocí v nákupním rozhodování

Martin navštívil e-business akademii na téma Role emocí při nakupování. A přivezl si dávku emocí i informací, které sepsal na náš blog.

 

Petr byl hostem pořadu @onlinePetr v TV - kopie

Přijal pozvání do pořadu televize ČT24 a na obrazovkách se v přímém přenosu rozpovídal o významu online marketingu a jeho postavení oproti klasické reklamě. Máme pro vás záznam.

 

Novinky ze světa online marketingu

bd5b0aa8-a3f5-407d-8a04-af75a6952334

Google reaguje na stále vyšší objemy mobilního vyhledávání a vylepšuje své reklamy

Mezi hlavní novinky patří rozšíření počtu znaků pro textové inzeráty, nové reklamy v lokálním vyhledávání na Googlu i v Mapách Google.

Nejčastěji se opakující chyby v článcícha37195f9-1963-4298-abb7-846932c5e8cd

Napsat dobrý článek se může zdát jako alchymie. Přitom si stačí pohlídat několik věcí a nedělat základní chyby. Jaké to nejčastěji jsou? To sepsali na svém blogu slovenští Visibility.

5 taktik linkbuildingu, které pořád fungují2bc2d311-1b64-4a22-961b-65fa98253e2a

Hledáte neustále nové metody linkbuildingu? Pak byste neměli zapomínat ani na ty časem ověřené, které pořád fungují.

 

 

c8d24d7d-5dc5-47e2-9245-f9b4df593ef4

Novinky ze sociálních sítí

Na Facebooku se v současnosti všechna pozornost upírá k live videím. Novinkami se to hemží i na Instagramu, kde se chystají speciální profily pro firmy. A změnu ohlásil i Twitter. Konkrétně v tom, jak počítá znaky v tvítech.

Chcete dostávat novinky z online marketingu na svůj mail?

Přihlaste se do našeho newsletteru. Na začátku měsíce vám vždy pošleme to nejdůležitější, co se u nás i ve světě událo.

Přihlásit se

Martin Smutek

Martin Smutek

Obsahovému marketingu se věnuje od roku 2012, kdy spoluzaložil portál FairList.cz. Na něm vybudoval svého času největší jazykový blog v ČR, který získal i řadu mezinárodních ocenění. Od roku 2015 pomáhá klientům PROFICIA získávat věrné zákazníky obsahovým marketingem.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *