Marketing a reklama na Facebooku

Facebook je fenoménem poslední doby.

  • Oslovujete více než 50 % české online populace.
  • Využijete pokročilých možností cílení a segmentace.
  • Nakoupíte reklamu relativně levně v porovnání s jinými médii.
  • Máte prostor pro kreativitu a tvůrčí myšlení při komunikaci.
  • Přesně změříte přínos a přivedenou návštěvnost.

Facebook kampaně  

S čím pomáháme:

  • správa firemního profilu od vytvoření po komunikaci,
  • vytvoření, spuštění a vyhodnocení reklamních kampaní,
  • integrace sociálních síti do marketingu společnosti.

Obsahová strategie

Cílem je získat dlouhodobě kvalitní návštěvnost a díky příspěvkům oslovit co nejvíce lidí. Na nich totiž závisí, jestli se příspěvky budou šířit nebo ne. Obsah musí pomoci, zaujmout, potěšit, pobavit nebo šokovat.

Správa profilu

Usilujeme o kvalitní profil s kreativními příspěvky od zpráv po fotky s videi. Chceme vyvolat interakci fanoušků. Z profilu se často stává zákaznická péče, kdy je třeba reagovat na dotazy a připomínky s prozákaznickým cítěním.

Facebook kampaně

Placená propagace má několik forem, na jejichž zdokonalování a rozšíření Facebook neustále pracuje.

Reklamní pozice

Můžete platit za proklik (PPC) nebo za tisíc zobrazení (CPT). Směřovat návštěvnost z kampaně můžete na firemní Facebook stránku nebo přímo na web.
Zvednout zásah sdělení mohou sponzorované a propagované příspěvky. Zatímco sponzorované příspěvky fungují podobně jako reklama s tím, že jejím obsahem je právě váš příspěvek. U propagovaných příspěvků si připlatíte za to, že Facebook váš příspěvek zobrazí více lidem než by tomu bylo za normálních okolností.

Doporučení

Facebook má svá specifika a pro maximalizaci užitku je dobré respektovat následující pravidla.

  1. Označkovat odkazy a adresy tak, aby šlo pracovat se zdroji návštěvnosti.
  2. Vyhodnovat návštěvnost z Facebooku v Google Analytics a porovnávat chování uživatelů s jinými zdroji návštěvnosti.
  3. Vybírat dobře cílové publikum a využívat pokročilých možností segmentace na základě lokality, pohlaví, věku a zájmů.
  4. Testovat různé reklamy (především obrázky), porovnávat jejich výsledky a mít více než jednu reklamu, která se brzy okouká.
  5. Zakomponovat do reklamy značku, benefit a užitek pro zákazníka s relevantní výzvou k akci.