PR Summit 2018, který byl trochu víc o HR

Doba se mění a s ní i vztah mezi HR a Public Relations. Pokud jsme si měli z letošního 9. ročníku PR Summitu něco odnést, tak je to právě tato věta. Digitální agentury se stávají cenným pomocníkem nejrůznějších firem, které potřebují získat kandidáty. HR specialisté zase mají potřebné know-how pro práci s lidmi. Jak to jde celé dohromady?

Celý příspěvek

13 vychytávek pro Instagram Stories

Instagram nedávno přesáhl hranici 1 miliardy aktivních uživatelů a vy pravděpodobně patříte mezi ně. Hudební nálepky, gify, označení aktuálního dne, času nebo počasí už v Instagram Stories určitě znáte. Existuje ale ještě spousta dalších vychytávek, díky kterým mohou být vaše příběhy kreativní a originální. Pojďte si přečíst, jak do Stories vmáčknout čerstvou šťávu.

Celý příspěvek

Jak poskládat otázku, abyste dostali odpověď

Možná si říkáte, že na otázku přeci vždycky dostanete odpověď. Zakopaný pes je v tom, že ne každá odpověď je pro váš výzkum hodnotná. Pokud chystáte rozhovory o vaší službě nebo uživatelské testování, neměli byste zapomínat na základní zásady správného pokládání otázek. Pojďme si je tedy více rozebrat.

Celý příspěvek

Co nového umí Adform?

Přinášíme vám shrnutí těch nejzajímavějších novinek z Adformu za 2. čtvrtletí roku 2018. Díky novým partnerům se neustále rozšiřují možnosti inzerce, která se zároveň stává bezpečnější a kvalitnější. Tentokrát bude řeč o brand safety, nových kvalitních publicích pro cílení kampaní a dokonce i o počasí.

Celý příspěvek

Vyzkoušejte online kurzy (MOOC) z oblasti UX designu

Vyzkoušeli jste už nějaký MOOC? Pod touhle zkratkou se schovávají massive open online courses. Jsou to vzdělávací kurzy dostupné online, obvykle zdarma a pro neomezený počet účastníků. Ukážeme vám detailněji několik z těch, které se zaměřují na oblast user experience. A to jak pro začátečníky, tak pro zkušenější UXáky.

Celý příspěvek

STOP levným proklikům k ničemu. Optimalizujte facebookové reklamy na konverze

Určitě to znáte. Máte super kampaň, proklik za korunu, tisíce návštěvníků na webu, ale nic z toho. Lidé prostě přichází, hned odchází a spolu s nimi i vaše investované peníze. Tento problém často spočívá v nesprávném výběru reklamního účelu.

Celý příspěvek

Jak zapracovat výsledky z uživatelského testování

Spousta papírů s poznámkami, hodiny nahraných videí a případně také postřehy pozorovatele, který se testování účastnil. Takový je výstup uživatelského testování. Jak dát všechny materiály dohromady, aby to mělo kýžený efekt?
Celý příspěvek

By Design 2018 – konference, o kterou jsme nechtěli přijít

V první polovině letošního května zažila Bratislava nálet designérů z celého světa. V městském divadle se tu totiž konala konference By Design, na kterou se už popáté sjely designérské elity. A ani my jsme tedy nemohli chybět. Vyrazili jsme načerpat inspiraci, dozvědět se novinky a trendy v oboru. Jak se nám v Bratislavě líbilo?
Celý příspěvek

Jak na uživatelské testování

Uživatelské testování je jedna z našich nejčastěji používaných metod pro analýzu chování. Ať už máte prezentační stránky nebo e-shop, určitě jste slyšeli, že byste ho měli testovat na svých uživatelích, ale jak na to? Provedeme vás procesem uživatelského testování, abyste si ho mohli alespoň v omezené míře udělat sami. Celý příspěvek