GLAMI bude nově uvádět složení oblečení. Co na to feedy?

Stovky obchodů na jednom místě. To je GLAMI – vyhledávač módy a srovnávač zboží. Tato platforma dlouhodobě provádí výzkum mezi svými uživateli. Z něj teď vyplynulo, že lidé chtějí znát složení produktů, které nakupují. GLAMI se tomu bude přizpůsobovat. Jaké změny budou muset markeťáci provést a co bude potřeba upravovat na feedech? 

GLAMI bude nově uvádět složení oblečení. Co na to feedy?
GLAMI bude nově uvádět složení oblečení. Co na to feedy?

Stovky obchodů na jednom místě. To je GLAMI – vyhledávač módy a srovnávač zboží. Tato platforma dlouhodobě provádí výzkum mezi svými uživateli. Z něj teď vyplynulo, že lidé chtějí znát složení produktů, které nakupují. GLAMI se tomu bude přizpůsobovat. Jaké změny budou muset markeťáci provést a co bude potřeba upravovat na feedech?    Srovnávače oblečení to mají celkem těžké. Lidé více znají přímo specifické obchody, katalogizace produktů je složitá a markeťáci s nimi ne vždy vychází. GLAMI, česká jednička na poli dedikovaných zbožáků s oblečením, přichází v roce 2019 už se druhou novinkou. Ta první se týkala změny biddingu a ve výsledku znamenala, že bude inzerce pro většinu obchodů jen dražší. A stejně tak je i druhá novinka lehce kontroverzní.

Kolik procent bavlny, tolik zmeň ve feedu

Od 1. srpna 2019 GLAMI začíná vyžadovat ve feedu informaci o materiálu a procentuálním zastoupení jednotlivých složek. Toto rozhodnutí vyplývá z jejich interního výzkumu, který prokázal narůstající důraz na parametry u produktů a stoupající oblibu filtrů v kategoriích. Rozhodnutí je to šlechetné, ale plošná implementace napříč klientskými feedy bude neskutečně náročná. Na zapracování těchto nových údajů naštěstí budeme mít nějaký čas. A pokud používáte nástroje Mergado nebo XeMeL pro úpravu produktových feedů, může změny zapracovat i váš markeťák. Stačí použít chytré vyhledávání, případně regulární výrazy. GLAMI mění feed Markeťáci z této novinky nemusí být úplně nadšení. Je poměrně jednoduché do feedů dostat údaj o samotném materiálu, procentuální hodnoty jsou ale složitější jak na vyhledání, tak na samotné zapracování. Zdá se, že nám ale nic jiného nezbyde. Na druhou stranu je potřeba uznat, že směrem k zákazníkům je to skvělý krok. Každý chce přeci vědět, za co platí.

Potřebujete s GLAMI pomoct?

Inzerujete na GLAMI a tato změna se vás dotkne? Nevíte si rady? Ozvěte se nám. Pomůžeme vám situaci vyřešit a postaráme se o to, abychom vaši inzerci udrželi bez škytnutí online.