Hledá se PPC Specialist Medior

Hledáme zkušeného člověka, který se v PPC systémech pohybuje už nějakou dobu. Dostaneš se k velkým kampaním a know-how velké marketingové a poradenské skupiny. 

Pozice

Full time

Město

Naše kanceláře / Remote

Máme kanceláře po celé republice.

Adresy kanceláří

Mám zájem

Máš už v performance marketingu hodně za sebou a hledáš další výzvu? Přidej se do našeho PPC týmu, který pracuje na projektech pro známé české a slovenské brandy. 

Jaké budou tvé hlavní úkoly

  • Komplexně řídit PPC kampaně našich klientů. Využiješ své zkušenosti s kampaněmi v Google Ads, Skliku, Microsoft Advertisingu i v Criteu.
  • Vyhodnocovat úspěšnost v Google Analytics. Je potřeba umět zhodnotit hlavní reporty a dívat se na data komplexně. Bez analytického myšlení to nepůjde. Dokážeš pracovat s metrikami typu PNO, ROAS nebo CPA a víš, co je marže.
  • Sledovat nové trendy a testovat novinky. Nepřestáváš přemýšlet, jak kampaně, ale i sebe posouvat dál a učit se. 
  • Fungovat jako týmový hráč. Je nás hodně a navzájem se od sebe učíme a posouváme se dál.
  • Jestli rozumíš i jiným oblastem – třeba RTB nebo Marketplaces, je to velké plus! Můžeš se u nás věnovat i jim.

Chci poslat CV

PPC tým v akci
PPC tým v akci

Co by ti nemělo chybět

  • Zodpovědnost, proaktivita a ownership – to jsou tři klíčové vlastnosti, které od tebe potřebujeme. 
  • Je na tebe spolehnutí. Dodržuješ deadliny a co řekneš, to platí. Je s tebou radost pracovat i komunikovat. Pracujeme hodně s online nástroji, tasky delegujeme v Asaně a poctivě trackujeme čas.
  • Máš chuť zkoušet nevyzkoušené. Víš, že se ve tvém oboru pořád něco děje, proto tě baví objevovat novinky, testovat je a neustále se vzdělávat. 
  • Umíš zaujmout i nadchnout. Máš znalosti a zkušenosti, které chceš předávat týmu, ale také našim klientům. Hledáš nové cesty, jak efektivně řešit problémy a jak využívat nové poznatky v praxi. 
  • Dokážeš zužitkovat svoje znalosti. Dobrá čísla a znalosti někdy nestačí. Potřebujeme je umět ukázat, vysvětlit a nadchnout pro ně. Pokud píšeš blog nebo se jinak prezentuješ, pošli nám ukázku spolu s tvým CV.
  • Oceníme, když ve tvém CV už najdeme in-house nebo agenturní zkušenost. Jestli dáváš přednost freelancingu, rádi se podíváme na tvoje úspěšné projekty. 

V Proficiu budeš v té nejlepší společnosti. Patříme mezi 3 procenta prémiových partnerů Googlu.

Výhody pro nás i pro klienty

S kým budeš nejvíc spolupracovat

Jako PPC Specialista se zařadíš do velkého kampaňového týmu, který napříč republikou řídí Andrej Grajciar. Na své pozici Digital Advertising Director vede všechny kolegy, kteří se v Proficiu věnují PPC kampaním. Tvým team leaderem pak bude někdo z trojice TomHonza nebo Jiří – podle toho, z jakého města budeš.

V Proficiu budeš mít příležitost posunout svoje zkušenosti na nový level – díky práci na ambiciózních kampaních i díky neustálému vzdělávání. Velký tým Digital Ads tvoří spousta specialistů, což znamená obrovskou možnost se stále rozvíjet a posouvat. Tak na nic nečekej a pošli CV!

Andrej Grajciar

Andrej Grajciar

Digital Advertising Director

Co tě čeká v týmu

PPC specialisté nejsou jen klikači! Jsme výkonní strážci ve světě online reklamy. Členy našeho týmu už ani na prstech obou rukou nespočítáš a stejně jako roste náš tým, roste i naše know-how. 

Naším cílem už dávno není jen optimalizace v Google Ads, Skliku nebo Microsoft Advertising. Jsme strategičtí rádci, na klientův byznys se koukáme komplexně a společně s kolegy z ostatních týmů ho posouváme stále dál. Slovo nejde pro nás neexistuje – neustále se rozvíjíme, testujeme nová řešení a varianty kampaní, automatizujeme a zefektivňujeme. Několik let za sebou jsme Google Premier Partnerem a díky tomu máme přístup k nejnovější datům, betám i konzultacím přímo s Google. Tak co, přidáš se k nám?

Co nabízíme

Na benefity určitě nezapomínáme a hodně dbáme na work-life balance. Můžeš využívat nejen multisportku a firemní lekce jógy, ale třeba i odborné konzultace v rámci psychohygieny

Každopádně věříme, že benefity nejsou ten důvod, proč lidé do Proficia nastupují a proč u nás i spoustu let zůstávají. Rozhodně dostaneš vše potřebné, aby ses cítil dobře. Ale to hlavní, co nabízíme, je: 

  • Volnost a důvěra. Pracovní dobu si přizpůsobíš svým potřebám. Netrváme na tom, že musíš sedět v kanceláři od osmi do pěti. 
  • Patřičné ohodnocení. Jak už jsme psali, makáme a jedeme naplno. Zároveň ale víme, že za tvrdou práci musí přijít patřičná odměna. U nás to není jen klasická fráze, a tak konkrétní možnosti probereme na pohovoru.
  • Vzdělávání. Rozvoj lidí je pro nás priorita i nezbytnost. Proto o něm pouze nemluvíme, ale reálně se každý v týmu může rozvíjet v mnoha různých směrech relevantních k jeho práci. 
  • Inovace a nápady. Naším cílem je se neustále posouvat. Nejen v tom, jak silné je naše marketingové know-how, ale také jak fungujeme interně. Pokud jsi iniciativní člověk, co má nápady a chce věci měnit k lepšímu, prostor u nás určitě dostaneš. 
  • Ambiciózní tým, se kterým se rozhodně nebudeš nudit. Rutina nám určitě nehrozí, protože nás ženou naše sny být lepší. 
  • A k tomu máme samozřejmě i teambuildingy a jiné srandy. Na to, jak se po práci umíme bavit, se podívej na náš Instagram.

Kdo jsme

Během 10 let působení v marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Cíleně jsme pracovali na tom, abychom se z klasické agentury proměnili v silnou marketingovou a poradenskou skupinu. V současnosti ji tvoří také UX a webové studio PORTA design a Databy, tým specializovaný na BI a Data Science

V Proficiu pracuje přes 170 odborníků na marketing. Aktuálně máme pobočky v Brně, Praze, Ostravě, Českých Budějovicích, Mnichově, Vídni a Varšavě. Podle hodnocení Googlu patříme mezi 3 procenta nejlepších agentur v Česku, ale na hranicích se naše plány a ambice rozhodně nezastavují.

A to přináší spoustu příležitostí pro schopné lidi. Jak vidí fungování a vizi Proficia CEO Petr Halík?

Měníme se v organizaci, která pokrývá celý marketing, consulting a technologie. Pro úspěšné fungování Proficia byla a vždy bude zásadní velká expertiza a neustálé rozvíjení know-how.

Petr Halík

Petr Halík

zakladatel a CEO

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

Pro Proficio jsou zásadní tyhle 4 věci:

1. Týmovost. Když najdeš nějakou novinku, sdílíš ji s ostatními. Probíráme spolu úspěchy i neúspěchy. Pokud kolega vidí, že nestíháš, pomůže ti. A úplně automaticky to funguje i obráceně.

2. Svoboda a spolehlivost. Máme jen pár doporučení, kdy je dobré komunikovat s klienty nebo jak být k dispozici ostatním kolegům. Jinak je to všechno na domluvě. Máme svobodu, která ale vyžaduje spolehlivost.

3. Proklientský přístup. Bez klientů bychom nemohli fungovat, proto je pro nás důležité, abychom pro ně byli neustále partnerem. Jsou dobrá období, jsou krizové momenty, a musíš se s tím umět popasovat. 

4. Entuziasmus. Chce to zápal pro obor a chuť se posouvat. Nestačí, když odbušíš hodiny. Ostatní v Proficiu to totiž baví a vždycky jde poznat, když to má člověk jinak.

Jak se připojit do týmu Proficia

Projdi si náš LinkedIn, podívej se na nové case studies nebo si prohlédni život v Proficiu na Instagramu – ať víš, do čeho jdeš.

A pak nám dej vědět, že máš zájem:

  1. Ve formuláři níže přilož CV nebo vyplň odkaz na tvůj LinkedIn profil. Rádi se podíváme na tvou dosavadní práci, takže můžeš přiložit i portfolio svých projektů.
  2. Ozveme se ti a v ideálním případě si domluvíme pohovor. Samozřejmě se můžeme domluvit na online schůzce v čase, který ti vyhovuje.
  3. Projdeme tvá očekávání a naši představu. Také probereme tvoje dosavadní zkušenosti.
  4. Pokud nám to bude ladit, dáme ti konkrétní nabídku.
  5. A jakmile kývneš, vyřešíme formality a pustíme se do toho společně.

Těšíme se na tebe.

P. S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly

Dej nám o sobě vědět

Eva Nečasová

+ 420 770 147 208

Nepotřebujeme nutně jak CV, tak i profil na LinkedIn. Stačí nám jen jedno z toho a výběr necháme na Vás.
LinkedIn nebo životopis
Budeme rádi, když v pár větách popíšete, proč si myslíte, že by to mezi námi mohlo fungovat 😊 Oceníme i informaci o možném datu nástupu.

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.