Hledáme analytika do pražského týmu

Pozice je vhodná pro absolventy VŠ.

Baví tě práce s daty, grafy a zkoumání webů? Do pobočky v Praze hledáme analytika, který bude pomáhat marketingovému týmu s přípravou datových výstupů a nastavováním webové analytiky. Potřebujeme někoho, kdo už si osahal nástroje Google Analytics nebo Looker (Data) Studio a našel v tom svou vášeň. Pokud jsi to ty, ozvi se nám!

Co budeš dělat

  • Pracovat s nástroji pro webovou analytiku jako Google Analytics 4 nebo Google Tag Manager
  • Definovat cíle online projektů a nastavovat jejich měření
  • Vizualizovat data v Looker (Data) Studiu nebo Power BI
  • Zpracovávat 1st party data

Víme, že žádný učený z nebe nespadl – pod křídla si tě proto vezmou zkušenější kolegové a se vším ti pomůžou. Na oplátku ale čekáme pořádný zápal. V Praze máme klienty jako Direct pojišťovna nebo Košík, a tak rozhodně budeš mít prostor, kde se vyřádit. 

Koho potřebujeme

  • Jsi nadšenec do analytiky a čísel. Bude třeba, aby ses uměl orientovat v nastavení analytiky webu, zvládnul prohlédnout data i upozornit na případné nedostatky. K tomu patří i vizualizace a vyhodnocení výsledků.
  • Máš zmáknuté základy HTML a JavaScriptu, ale nemusíš být žádný nabušený programátor.
  • Aktuálně hledáme člověka na full-time, ale i když máš státnice ještě před sebou, neváhej a ozvi se. Určitě vymyslíme způsob, aby šla práce a studium časově zvládat.
  • Jsi týmový hráč. Je na tebe spoleh, dodržuješ termíny a umíš jednat s kolegy. Rád přemýšlíš, jak projekty dál rozvíjet, a nepřestáváš se učit.
  • Máš chuť se posouvat vpřed. Pokud bude spolupráce fungovat, do budoucna nám můžeš pomáhat budovat vlastní analytické nástroje, nasazovat měřicí kódy nebo řešit data science. Zajímá tě marketing, automatizace nebo machine learning a AI? Super, u nás si můžeš vybrat, na co se zaměříš.

Plusové body (ale obejdeme se bez toho)

  • Zkušenosti s Server-side GTM a dataLayer
  • Základy v SQL, Pythonu nebo Rku
  • Vzdělání/​​zkušenosti/​​zájmy spojené s BI, e‑commerce, online marketingem, statistikou nebo webovou analytikou

Zajímá tě, jak se dá v PROFICIU odstartovat kariéra? Mrkni na možnosti.

Od koho se budeš učit

Hlavou týmu a tvým budoucím šéfem je Lukáš Vožda, který v PROFICIU před léty zakládal analytické oddělení. Od začátku totiž bylo jasné, že marketing se bez dat a automatizace neobjede.

Od roku 2022 pracuje Lukáš společně s 15 kolegy pod značkou Databy, kde se věnují hlavně datovým projektům pro klienty a automatizaci. Zkušenosti, které získáš v tomto analytickém dream týmu, budou k nezaplacení.

Na pobočce Praze budeš nejvíc v kontaktu s Petrem Vondrlíkem. Petr pracuje v PROFICIU jako E‑commerce Director a má obrovské zkušenosti například z Rohlík.cz, kde měl na starost část marketingového oddělení.

Co ti nabídneme

  • Adekvátní mzda, která roste společně s tvými výsledky. Detaily probereme na pohovoru.
  • Full-time nebo kratší úvazek, pokud to bude oboustranně klapat. 
  • Zázemí v pražských kancelářích, a když budeš potřebovat, tak home office. Je na tobě, kde se ti nejlíp soustředí.
  • Stabilní tým po čertech šikovných markeťáků a analytiků. Všichni táhneme za jeden provaz. 
  • Práci pro velké klienty a možnost projevit svoji proaktivitu.
  • Legendární teambuildingy a průběžné vzdělávání
  • Po práci legraci. Rádi se potkáváme, i když už máme oficiálně padla.

Kdo jsme

Za 9 let působení v online marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Pod marketingovou skupinu PROFICIO patří kromě Databy také UX a webové studio Porta.

Náš tým tvoří přes 130 odborníků na marketing a pro každou oblast máme specialistu, který se jí věnuje naplno. Pobočky PROFICIA najdeš v Brně, Praze, Ostravě a Českých Budějovicích.

Podle hodnocení Googlu patříme mezi 3 procenta nejlepších agentur v Česku a tři roky po sobě se řadíme mezi nejrychleji rostoucí technologické firmy ve střední Evropě.

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

  1. Tým – V PROFICIU máme společné cíle. Pomůžeme ti zlepšovat se. Zároveň musíš i ty umět podat pomocnou ruku. Je pro nás důležitý respekt a otevřenost. 
  2. Svoboda a spolehlivost – Nemáme pevnou pracovní dobu. Můžeš pracovat z domu, kavárny nebo od bazénu. O to zodpovědnější přístup ale očekáváme.
  3. Proklientský přístup – Záleží ti na tom, aby naše práce dávala smysl a klientovi se z dlouhodobého hlediska vyplácela. Náš zákazník, náš partner.
  4. Entuziasmus – Proaktivita, zájem, nasazení. Aktivně přicházíš s nápady a s kolegy sdílíš svoje know-how i novinky z oboru. 

Máš chuť dozvědět se víc?

Tak se nám ozvi. Můžeš poslat zprávu na LinkedInu nebo zavolat, ale nejlepší bude, když pošleš svoje CV na e‑mailovou adresu eva.necasova@proficio.cz

P. S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly