Hledáme budoucího profíka na výkonnostní marketing

Pozice obnáší práci na minimálně 80 hodin měsíčně a je vhodná pro zkušenější juniory.

Lákají tě PPCčka, RTB nebo kampaně na sociálních sítích, ale nevíš, co ti nejvíc sedne? Pokud už máš za sebou nějakou praxi, dáme ti prostor vyzkoušet si reálné kampaně v našich PROFICIO řadách.

Koho potřebujeme

  • Máš už praktickou zkušenost s online marketingem. Může to být dobře nastavená PPC kampaň nebo úspěšný projekt na Instagramu či TikToku. 
  • Máš načteno, sleduješ novinky a víš, kam zařadit pojmy jako Google Ads, Business Manager nebo carousel.
  • Dokážeš pracovat samostatně a uspořádat si priority. I ty nejmenší úkoly jsou důležité pro úspěch celého projektu.
  • Chceš se rozvíjet a získávat další praxi. Chápeš, že úspěch ti nespadne do klína, ale je potřeba si to odmakat.
  • Je na tebe spoleh a umíš si pohlídat termíny. Naši klienti očekávají 100% připravené podklady a kampaně, a proto naše dohody musí platit.

Co budeš dělat

  • Samostatně pracovat. Určitě je potřeba, abys měl už při nástupu dobrý přehled o online marketingu a především PPC kampaních. V praxi ti ukážeme potřebné aplikace a pak už to bude hlavně na tobě. 
  • Hodně se učit. Pod křídla si tě vezmou zkušenějších teamleadeři, kteří ti budou zadávat nejrůznější úkoly. Jako prémiový partner Googlu a jedna z největších agentur máme přednostně přístup k novinkám a můžeme je hned testovat. Budeš nám s tím pomáhat. 
  • Rozvíjet se v oblasti, která tě bude bavit nejvíc. Budeš v kontaktu s jednotlivými týmy, které se specializují na PPC, display reklamu nebo social ads. Díky tomu zjistíš, v čem jsi nejlepší. Budeš raději marketingový konzultant se širokým rozhledem, který umí strategicky poradit našim klientům? Anebo zjistíš, že se chceš naplno rozvíjet v RTB?

Mrkni na video, kde mluví Pavel o svých začátcích v PROFICIU. Teď pracuje jako Head of Automation & Innovation.

Jaký je náš společný cíl?

  1. První dny se budeš seznamovat s našimi systémy a týmem. Dostaneš prostor studovat a hned si v praxi všechno vyzkoušet. Postupně se staneš specialistou na zvolenou oblast (Facebook Ads, PPC, RTB). 
  2. Pokud to bude oboustranně klapat, staneš se pevnou součástí zvoleného týmu. Když budeš mít přesah do dalších oblastí online marketingu, můžeš se stát konzultantem. Budeš pracovat na větších projektech a podílet se na tvorbě strategií a mediálního plánování. 
  3. Staneš se partnerem pro naše klienty, se kterými budeš pravidelně komunikovat, a můžeš pracovat na největších projektech.

Od koho se budeš učit

Zařadíš se do velkého kampaňového týmu, který řídí Lucka Mifková. Mezi profíky patří už pět let. Na své nejnovější pozici jako Digital Advertising Director vede všechny kolegy, kteří se v PROFICIU věnují PPC, Facebooku, RTB a zbožovým srovnávačům. 

Cenné rady o marketingových strategiích ti předá Dominik Neckař. Možná ti bude povědomý z nějaké přednášky na univerzitě nebo workshopu. V PROFICIU pracuje od úplného začátku a je naším Strategy Directorem.

Co ti můžeme nabídnout

  • Motivující práci na minimálně 80 hodin měsíčně.
  • Adekvátní mzdu, která roste společně s tvými výsledky. Detaily probereme na pohovoru.
  • Know-how silné marketingové a poradenské skupiny.
  • Práci pro velké klienty a možnost projevit svoji kreativitu.
  • Stabilní tým po čertech šikovných markeťáků, se kterými se budeš neustále zlepšovat. 
  • Volnost a možnost přizpůsobit si pracovní dobu. Hlavní je deadline a spolehlivost. Pak už záleží jen na tobě, jestli do kanclu přijdeš v osm nebo v devět. Určitě ale budeme rádi, když tě budeme vídat alespoň 3x týdně. 
  • Legendární teambuildingy a průběžné vzdělávání. Každou středu se v PROFICIU školíme o jedné oblasti marketingu. A každý měsíc si sdílíme to nejdůležitější, co se v jednotlivých oborech odehrálo. Konference a workshopy máme více než rádi.

Kdo jsme

Za 9 let působení v online marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Skupinu PROFICIO tvoří také webové studio PORTA design a nejčerstvěji Databy, tým specializovaný na BI a Data Science. 

V PROFICIU je už přes 100 odborníků na marketing a pro každou oblast máme specialistu, který se jí věnuje naplno. Nejsme dělníci, ale strategičtí partneři našich klientů. Ty tak můžeš pochytit celé know-how byznysu.

Patříme mezi 3 % Premier partnerů Googlu, jsme Sklik certifikovaná agentura a na zdi nám visí spousta dalších certifikátů. Pojď s námi pracovat pro klienty jako je Direct pojišťovna, Ytong, Sanitino, Pneuboss nebo třeba Bezrealitky.

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

  1. Tým – V PROFICIU táhneme za jeden provaz a máme společné cíle. Pomůžeme ti zlepšovat se. Zároveň musíš i ty umět podat pomocnou ruku. 
  2. Svoboda a spolehlivost – Nemáme pevnou pracovní dobu. Můžeš pracovat z domu nebo od bazénu. O to zodpovědnější přístup ale očekáváme. Co řekneš, to platí. 
  3. Proklientský přístup – Záleží ti na tom, aby naše práce dávala smysl a klientovi se z dlouhodobého hlediska vyplácela. 
  4. Entuziasmus – Proaktivita, zájem, nasazení. Aktivně přicházíš s nápady a s kolegy sdílíš svoje know-how i novinky z oboru.

Myslíš, že hledáme právě tebe?

Tak se nám ozvi. Můžeš poslat zprávu na LinkedInu, zavolat, vyslat poštovního holuba… Nejjistější ale bude, když pošleš svoje CV na e‑mailovou adresu eva.necasova@proficio.cz. Možná to budeš právě ty, kdo rozšíří náš tým.

Obsah obrázku tráva, exteriér, lidé, skupina

Popis byl vytvořen automaticky

P. S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly.