Náplň práce se rovnoměrně rozdělí na dvě oblasti. Budeš pracovat jako klasický Client Success Manager přímo pro klienty a zároveň budeš mít zodpovědnost za rozvoj, mentoring a vedení juniorních kolegů v Account Management týmu.
Jaké budou tvé úkoly
- Jako zkušený Client Success Manager samostatně povedeš střední a velké klienty Proficia. Budeš řídit kapacity, budget a prezentovat strategie a návrhy kampaní. Tedy nic, co by tě mělo zaskočit.
- Ve druhé polovině času budeš intenzivně pracovat na rozvoji know-how týmu. Povedeš asi 5 juniorních a mediorních lidí. Tvou rolí bude odborně vést a vysvětlovat veškeré záležitosti client developmentu na konkrétních případech.
- Vezmeš si na starost pomoc s přípravou reportů a klientskou komunikací, stínování na schůzkách, práci na rozvoji v oblasti komunikace, hard skill, projektové řízení a také 1:1 rozhovory, společné schůzky a feedback.
- Cílem je, aby se díky tobě svěření lidé rozvíjeli a pilovali svůj přístup k account managementu. Chceme, aby rostly jejich schopnost a velikost projektů v jejich kompetencích i klientské portfolio. Díky tomu poroste i náš přínos pro klienta a výsledky.