Hledáme display konzultanta

Pozice je vhodná pro zkušenější juniory i seniory.

Chceš pracovat na zajímavých projektech a hledáš stabilní zázemí marketingové agentury? Staň se parťákem našeho brněnského týmu a pomáhej klientům dostat se do povědomí budoucích zákazníků, ale také nastavovat strategie, které povedou ke skvělým výsledkům.

Koho hledáme

  • Specialistu na display a videokampaně. Pojmy jako CPV, CTR, CPM, reach nebo visibilita jsou tvým denním chlebem. Budeš nastavovat a vyhodnocovat kampaně v AdWords, Sklik a občas i v Bing Ads. Pokud máš navíc zkušenosti s display a videoreklamou – body pro tebe.
  • Budoucího odborníka. Potřebujeme, abys měl prokazatelné znalosti PPC reklamy. Proto bychom ve tvém CV rádi viděli Adwords certifikáty: Základy reklamy ve službě AdWords a Reklama ve Vyhledávání.
  • Týmového hráče. Máš chuť se pořád zlepšovat. Sleduješ trendy v placené návštěvnosti a posouváš tým i byznys klienta. Začínáš u strategie, pokračuješ přes realizaci až po vyhodnocení.

Co ti můžeme nabídnout

  • Svobodu, know-how, uznání a adekvátní ohodnocení.
  • Práci pro velké klienty a možnost projevit svojí kreativitu.
  • Flexibilitu. Do kanceláře můžeš přijít, jak ti vyhovuje. Znáš svůj cíl a povinnosti, ale kdy ze sebe vydáš to nejlepší, je na tobě.

Kdo jsme

Za 7 let působení v online marketingu jsme si vydobyli jméno, které mezi největšími kapacitami v oboru něco znamená. Náš tým tvoří přes 70 odborníků na online marketing a pro každou oblast máme specialistu, který se jí věnuje naplno.

Pracujeme s kreativou a kampaněmi napříč různými médii od Facebooku přes Adform až po landing page. Jsme jediná Sklik certifikovaná agentura v Brně a patříme mezi 16 klíčových agentur Googlu.

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

Korektnost – Co řekneš, to platí. Umíš si ohlídat čas i práci. Dodržuješ termíny a když víš, že něco nestíháš, dáš to včas vědět.

Nasazení – Chceš, aby tvoje práce byla perfektní. Očekáváme, že se ve svém oboru sám aktivně vzděláváš. Už máš zkušenosti, takže nečekáš, až ti někdo řekne, co máš kde hledat a číst.

Otevřenost – Nedusíš v sobě názor, ale zvládneš ho citlivě sdělit. Když nejsi spokojený, řešíš to. Pokud tě naopak někdo potěší, neváháš ho poplácat po rameni.

Jak by vypadalo tvoje ohodnocení po roce?

Velmi mě těší, jak jsi k nám do týmu zapadl(a). Ze začátku jsme se trochu oťukávali a dostal(a) jsi do správy nějaké menší a střední účty, kde jsi měl(a) možnost předvést, co umíš. To se ti povedlo na jedničku a já jsem už neměl obavy ti svěřit důležitější úkoly.

Tvůj proklientský přístup se brzy projevil a v komunikaci s klienty to díky tomu perfektně šlape. Dělá mi radost, jak se s nimi dokážeš na všem domluvit a předat jim důležité informace. Díky tomu mají v naši práci důvěru a spolupráce funguje.

Povedl se ti realizovat Brand Lift a tvoje tipy na úpravu kreativy byly přínosné. Kampaň díky tvojí práci dobře dopadla a klient byl spokojený s výsledky.

Na školeních v Googlu, Seznamu a Adformu, která jsi absolvoval(a), ses asi musel(a) hezky zapotit, protože jsi pokaždé do praxe vnesl(a) něco nového, což určitě nebylo zadarmo. Líbilo se mi, jak ses popral(a) se storytellingem i pokročilou remarketingovou strategií. Tomu malilinkatému publiku, které jsi vytvořil(a) kombinací několika pravidel, jsem popravdě moc nevěřil. Nakonec to ale přineslo velmi dobré výsledky.

Vyhodnocení kampaní zvládáš na jedničku. Je dobré vědět, že výsledky hlídáš a kladeš důraz na podstatné věci. Těším se na další rok spolupráce a jsem zvědavý, kam se dál posuneš. 

Myslíš, že hledáme právě tebe?

Rádi si to ověříme, až se aktuální situace uklidní. Budoucího profíka poznáme nejen podle vyladěného CV a parádního motivačního dopisu, ale hlavně z osobního setkání. A to právě teď nemůžeme uskutečnit. Prozatím je tedy tohle výběrové řízení uzavřené

Pokud nám i přesto chceš poslat svoje CV a další informace, napiš na e-mailovou adresu eva.necasova@proficio.cz a možná to pak budeš právě ty, kdo rozšíří náš tým.