Hledáme Managing Directora

Hledáme nového Managing Directora, který povede pražský office a bude řídit marketingové strategie pro naše největší klienty. Bez dlouholetých zkušeností v marketingu to nepůjde.

Z pražských kanceláří pracujeme například pro značky Direct pojišťovna, Košík nebo Shoptet. Máme zde Client Success Managery, PPC specialisty, analytiky i kreativce a nově hledáme člověka, který bude vést klíčové spolupráce s klienty a postará se o rozvoj celé pobočky

Jaké budou tvé hlavní úkoly

Tvoje práce bude rozdělená mezi aktuální projekty a dlouhodobé cíle. Vybrali jsme to nejpodstatnější, čemu se budeš věnovat:

  • Aktivně se jako stratég podílet na plánování komunikace a marketingu významných klientů. Řízení spolupráce, brandbuilding a strategie pro online i offline budou tvým hlavním úkolem. Když bude třeba, kolegové s tebou zkonzultují realizaci a společně dotáhnete prezentaci nebo kampaň k dokonalosti.
  • Vést pobočku PROFICIA v Praze. Už nyní máme jeden z nejsilnějších marketingových týmů v Česku a stále rosteme. Na tobě bude zodpovědnost za rozvoj portfolia klientů, kterým se v Praze věnujeme.
  • Rozvíjet spolupráci s největšími klienty. Dlouhodobá partnerství jsou pro nás stěžejní a klientům poskytujeme komplexní poradenství. Nechceme jen plnit zadané cíle, ale sami hledáme a navrhujeme cesty k úspěchu. Potřebujeme tvoje zkušenosti i nadšení.
  • Spolupracovat na rozvoji Client Success týmu a podílet se na koučinku. Budeš předávát své know-how Client Success Managerům, a občas se připojíš k jejich projektu. Tým musí vědět, že se na tebe může spolehnout a navíc roste společná expertiza.

Kdo se na takovou pozici hodí

Věříme, že na pozici Managing Director budeš úspěšný, pokud:

  • Máš alespoň 5leté zkušenosti v marketingu a v roli, kdy ses zásadně podílel na rozvoji brandu. V ideálním případě dobře znáš prostředí marketingové nebo mediální agentury. Navíc ti nechybí ani businessové myšlení. Víš, jakou analýzu zadat a jak rozdělit mnohamilionový budget. 
  • Máš focus na budování značek a marketingové strategie. Stojí za tebou úspěšné kampaně a v hlavě nosíš nové nápady. Baví tě spolupracovat se specialisty i komunikovat s klientem. Když je třeba, rád se přidáš k meetingu – od úvodní prezentace až po vyhodnocení.
  • Máš profesionální vystupování. Jménem PROFICIA budeš vyjednávat s lidmi, kteří jsou ve svých oborech ti nejlepší. Spoléháme na tvé reprezentativní vystupování a výbornou komunikaci.
  • Dokážeš spolupracovat s manažerským týmem a plnit včas jeho zadání. Budeš mít odpovědnost za práci pražské pobočky i portfolio klientů. S tím budou souviset také tvoje osobní KPI´s.
  • Sleduješ trendy a buduješ si i svůj osobní brand. Je o tobě slyšet v marketingové komunitě a udržuješ si kontakty. Potřebujeme osobnost, která bude prezentovat práci PROFICIA i navenek.
  • Jsi motivovaný a chceš se posouvat. Jakmile za tvou prací budou vidět výsledky, budeme se bavit o vyšší pozici. Rosteme společně.

Zajímá tě, jaké výsledky mají naše marketingové strategie a kampaně? 

Přečíst článek

Kdo tě bude ve tvé práci podporovat

Staneš se členem managementu PROFICIA. Na tvé výsledky bude nejvíc zvědavý Jiří Novák, který je v PROFICIU téměř od jeho vzniku. Působí jako Partner a už téměř deset let stojí v čele klíčových projektů a zároveň řídí tým Directorů. 

Starám se o rozvoj spoluprací s klienty, jako jsou Košík, SANITINO, Sportega, Pneuboss, STUDENT AGENCY nebo Niceboy. Kromě toho společně s kolegy na directorských pozicích řešíme businessové směřování skupiny,“ upřesňuje Jirka. 

Při práci v kanceláři se budeš nejvíc potkávat s Jakubem Provazníkem a s Petrem Němečkem. Jakub řídí tým Client Success Managerů a Petr má roli Business Development Directora. 

Co ti nabízíme

Nabízíme toho hodně, ale seznam benefitů na tomto místě nehledej. Nejsou to důvody, proč lidé do PROFICIA nastupují a proč u nás i spoustu let zůstávají. Dostaneš vše potřebné, abys měl skvělé podmínky pro práci a seberealizaci:

  • Adekvátní ohodnocení je samozřejmost. Detaily probíráme na osobní schůzce a poté pro tebe připravíme nabídku.
  • Ambiciózní tým, se kterým se rozhodně nebudeš nudit.
  • Prostor pro realizaci tvých nápadů a projektů.
  • Podpora CEO a čas na vzdělávání. To nejsou fráze, ale naše firemní přesvědčení.
  • Volnost a důvěra. Pracovní dobu si přizpůsobíš svým potřebám. 

Kdo jsme

Během 9 let působení v marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Cíleně jsme pracovali na tom, abychom se z klasické agentury proměnili v silnou marketingovou a poradenskou skupinu. V současnosti ji tvoří také UX a webové studio PORTA design a Databy, tým specializovaný na BI a Data Science

A to přináší spoustu příležitostí pro schopné lidi. Takhle fungování a vizi PROFICIA vidí zakladatel a CEO Petr Halík:

Měníme se v organizaci, která pokrývá celý marketing, consulting a technologie. Pro úspěšné fungování PROFICIA byla a vždy bude zásadní velká expertiza a neustálé rozvíjení know-how.

V PROFICIU pracuje přes 130 odborníků na marketing. Aktuálně máme pobočky v Brně, Praze, Ostravě a Českých Budějovicích. Podle hodnocení Googlu patříme mezi 3 procenta nejlepší agentur v Česku, ale na hranicích se naše plány a ambice rozhodně nezastavují.

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

Pro PROFICIO jsou zásadní tyhle 4 věci:

1. Týmovost. Když najdeš nějakou novinku, sdílíš ji s ostatními. Probíráme spolu úspěchy i neúspěchy. Pokud kolega vidí, že nestíháš, pomůže ti. A úplně automaticky to funguje i obráceně.

2. Svoboda a spolehlivost. Máme jen pár doporučení, kdy je dobré komunikovat s klienty nebo jak být k dispozici ostatním kolegům. Jinak je to všechno na domluvě. Máme svobodu, která ale vyžaduje spolehlivost.

3. Proklientský přístup. Bez klientů bychom nemohli fungovat, proto je pro nás důležité, abychom pro ně byli neustále partnerem. Jsou dobrá období, jsou krizové momenty, a musíš se s tím umět popasovat. 

4. Entuziasmus. Chce to zápal pro obor a chuť se posouvat. Nestačí, když odbušíš hodiny. Ostatní v PROFICIU to totiž baví a vždycky jde poznat, když to má člověk jinak.

Jak se stát Managing Directorem v PROFICIU

Projdi si náš LinkedIn, podívej se na nové case studies nebo si prohlédni život v PROFICIU na Instagramu – ať víš, do čeho jdeš.

A pak nám dej vědět, že máš zájem:

  1. Pošli CV na e‑mail eva.necasova@proficio.cz a přidej výsledky své práce. Určitě se o nich budeme bavit osobně.
  2. Ozveme se ti a pozveme tě na pohovor. Samozřejmě se můžeme domluvit na online schůzce v čase, který ti vyhovuje.
  3. Projdeme tvá očekávání a naši představu. Také probereme tvoje zkušenosti (pokud máš někde NDA, nevadí. Nepotřebujeme přesná čísla a jména, zajímá nás, jak nad kampaněmi přemýšlíš).
  4. Pokud nám to bude ladit, dáme ti konkrétní nabídku.
  5. A jakmile kývneš, vyřešíme formality a pustíme se do toho společně.

Těšíme se na tebe.

P. S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly