Hledáme marketingového stratéga

Pro klienty chceme být rovnocenným partnerem. Proto potřebujeme někoho, kdo už má zkušenosti s marketingovými strategiemi, plánováním kampaní a doplní náš tým. 

Vyznáš se v plánování komunikačních strategií? Víš na čem a jak stavět úspěšnou značku? Nebo jak správně naplánovat taktiky a jejich KPIs? Řekl bys o sobě, že jsi zkušený specialista s povědomím o všech taktických disciplínách, nechybí ti analytické myšlení a chceš se dál posouvat? Pokračuj ve čtení!

Co budeš dělat

  • Připravovat strategie založené na datech a průzkumech (ten někdy budeš muset sám realizovat). Budeš se věnovat poznání cílové skupiny a tomu, jak ji oslovit lépe než konkurence.
  • Budeš pomáhat definovat cíle a KPIs pro hlavní aktivity a plánovat taktiky tak, abychom vše splnili.
  • Zapojíš se do týmu a budeš v úzké spolupráci s accountem a se specialisty. Budeš dohlížet na výsledky a propojovat všechny aktivity do jednoho smysluplného celku. 
  • Pomůžeš nám k vyšší úspěšnosti v tendrech. Čekáme, že když se stratég zapojí, musí zvýšit pravděpodobnost na úspěch.

Nechceme dělat průměrné věci. Chceme připravovat komunikační strategie s vysokým dopadem na byznys klientů. Kampaně, o kterých se bude mluvit a budou dávány za příklad nejen v Česku. 

Cíle máme připravené a rádi tě s nimi seznámíme na pohovoru. Počítáme taky s tím, že si je společně upravíme tak, aby pro tebe byly dostatečně ambiciózní a motivační.

Koho potřebujeme

  • Stratéga. Dokážeš říct, co má smysl dělat a co ne. Umíš společně s accountem a klientem definovat SMART cíle, specifikovat cílovou skupinu i to, jaký typ komunikace/​​​sdělení nám pomůže zlepšit výsledky.
  • Experta na digitál. Většina kampaní a aktuálních klientů, na kterých tým pracuje, je z e‑commerce prostředí. Tam je potřeba podpora stratéga, takže v digitálu musíš být jako ryba ve vodě.
  • Přirozeného lídra. Ty neseš zodpovědnost za celý projekt a jeho výsledek. Lidé v týmu ti věří, nemáš problém obhájit svůj názor před kolegy nebo u klienta.
  • Profíka. Máš slušné portfolio realizovaných projektů a kupu referencí, které potvrdí tvoji spolehlivost. 
  • Diplomata. Tvoje perfektní komunikační a prezentační schopnosti se projeví už v oslovovacím dopise. Když na to přijde, klidně ho napíšeš i v angličtině nebo němčině. Nutná podmínka to ale není.
  • Mentora. Zvládneš motivovat svoje kolegy, nadchnout je pro práci a dostat z nich maximum? To přesně od tebe potřebujeme.
  • Vizionáře. Nespokojíš se jen tak s něčím a i malý nápad dovedeš s ostatními přetvořit v něco nepřehlédnutelného. A efektivního.
  • Dotahovače. Rozdělit práci a hodit nohy na stůl? Tak by to určitě fungovat nemohlo. Dohlédneš, aby byl výstup perfektní.
  • Věčného studenta. Trénuješ logiku a denně se učíš něco nového. Nasloucháš svým kolegům a snažíš se neustále zlepšovat. 

Chceš vědět, jak pracujeme? Mrkni na náš blog, kde najdeš případovkynástroje, které testujeme.

Kdo bude tvůj šéf

Seznam se s Dominikem. Možná je ti povědomý z nějaké přednášky nebo workshopu. V PROFICIU pracuje od úplného začátku. Od správy kampaní přešel přes vedení Display týmu a plánování mediálních strategií, k zastřešení celé komunikační strategie našich klientů. Na pozici Strategy Directora vede svůj tým konzultantů a má na starosti klíčové klienty. Když není v kanceláří, tráví čas se svými dětmi nebo se snaží sportovat.

Co ti nabídneme

Nechceme toho málo, spolehlivého a zkušeného člověka ale dokážeme náležitě ocenit. Čeká na tebe:

  • Adekvátní mzda, která roste společně s tvými výsledky. Detaily probereme na pohovoru.
  • Stabilní tým po čertech šikovných markeťáků, s kterými se bdueš neustále zlepšovat. Všichni táhneme za jeden provaz. 
  • Flexibilita. Nabízíme ti možnost práce na pobočkách v Brně, Praze, Českých Budějovicích nebo v Ostravě. Kdykoli budeš potřebovat home office. Do kanceláře tak můžeš přijít, jak ti vyhovuje.
  • Práce pro velké klienty a možnost projevit svojí proaktivitu.
  • CEO, který ti bude vždy naslouchat a ocení tvoje nápady.
  • Legendární teambuildingy a průběžné vzdělávání. Každou středu se v PROFICIU školíme o jedné oblasti marketingu. A každý měsíc si sdílíme to nejdůležitější, co se v jednotlivých oborech odehrálo. Konference a workshopy máme více než rádi.
  • Při práci legraci. Nečekáme na padla. Umíme si to užít i v kanclu. 
  • Sportu zdar! Pokud miluješ pohyb, MultiSportka za pusu tě zahřeje u srdce.

Kdo jsme

Za 9 let působení v online marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Skupinu PROFICIO tvoří také webové studio PORTA design a nejčerstvěji Databy, tým specializovaný na BI a Data Science. 

V PROFICIU je už přes 100 odborníků na marketing a pro každou oblast máme specialistu, který se jí věnuje naplno. Nejsme dělníci, ale strategičtí partneři našich klientů. Ty tak můžeš pochytit celé know-how byznysu.

Patříme mezi 3 % Premier partnerů Googlu, jsme Sklik certifikovaná agentura a na zdi nám visí spousta dalších certifikátů. Pojď s námi pracovat pro klienty jako je Direct pojišťovna, Ytong, Sanitino, Pneuboss nebo třeba Bezrealitky.

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

  1. Tým – V PROFICIU máme společné cíle. Pomůžeme ti zlepšovat se. Zároveň musíš i ty umět podat pomocnou ruku. Je pro nás důležitý respekt a otevřenost. 
  2. Svoboda a spolehlivost – Nemáme pevnou pracovní dobu. Můžeš pracovat z domu, kavárny nebo od bazénu. O to zodpovědnější přístup ale očekáváme.
  3. Proklientský přístup – Záleží ti na tom, aby naše práce dávala smysl a klientovi se z dlouhodobého hlediska vyplácela. Náš zákazník, náš partner.
  4. Entuziasmus – Proaktivita, zájem, nasazení. Aktivně přicházíš s nápady a s kolegy sdílíš svoje know-how i novinky z oboru. 

Myslíš si, že hledáme právě tebe?

Tak se nám ozvi. Můžeš poslat zprávu na LinkedInu, zavolat, vyslat poštovního holuba… Nejjistější ale bude, když pošleš svoje CV na e‑mailovou adresu eva.necasova@proficio.cz. Možná to budeš právě ty, kdo rozšíří náš tým.

Obsah obrázku tráva, exteriér, lidé, skupina

Popis byl vytvořen automaticky

P. S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly