Hledáme Media Buyera

Pozice je vhodná i pro zapálené juniory.

Hledáme nového člena týmu, který s médii domlouvat umístění článků a bannerů. Zároveň pohlídá zveřejnění, fakturaci a nenechá si utéct jedinou novinku. Troufneš si na to? Pokud se zároveň alespoň trochu vyznáš v online marketingu, čti dál!

Co budeš dělat

Čeká tě každodenní psaní e-mailů, telefonáty i schůzky s reklamními a mediálními agenturami. A spoustu dalšího k tomu! Svěříme ti:

  • Sběr dat a informací z oblasti nákupu reklamního prostoru a času,
  • výběr vhodných médií, umístění a vyjednávání těch nejlepších cen,
  • příprava mediaplánů na základě výhodných nabídek i struktury cílové skupiny, 
  • prezentace strategie v týmu i klientovi,
  • reporting.

Nemusíš mít všechny tyhle zkušenosti v CVčku. Rádi tě naučíme, co bude třeba. O to větší chuť a zápal od tebe ale čekáme.

Koho potřebujeme

  • Samostatného útočníka. Potřebujeme silný tah na branku a jistotu, že svěřené úkoly hravě dotáhneš. Dokážeš najít příležitost a odprezentovat ji klientovi. Objeví se zajímavá nabídka na mediální prostor? Vytipuješ klienta, probereš s accountem a připravíš všechny podklady. Prezentace v Google Slides (PowerPoint) i tabulky a funkce v Google Sheets nebo Excelu pro tebe nejsou problém.
  • Systematického plánovače. Dostaneš na starost přípravu podkladů pro mediaplány. Součástí bude i sběr a analýza dat, provádění výzkumů a tvorba reportů. K tomu se ti určitě bude hodit analytické myšlení.
  • Spolehlivého diplomata. Budeš budovat dlouhodobé vztahy a udržovat kontakty s klienty a prodejci mediálního prostoru. Příjemné vystupování a trpělivost je tvým druhým jménem.
  • Rozeného obchodníka. Vyjednáš ty nejlepší podmínky. Získáš nízké ceny vhodných mediálních ploch v online reklamě, vysílání i tisku.
  • Pečlivého kolegu. Musíš být pes na deadliny. Budeš mít zodpovědnost nejen za organizaci, ale i dodržování termínů.
  • Nadšence do online marketingu. Denně na tebe budeme mluvit markeťáckou řečí. Znalost oboru proto rozhodně oceníme.

Kdo bude tvůj šéf

Seznam se s Dominikem. Možná je ti povědomý z nějaké přednášky nebo workshopu. Profíkem je už 7 let, v PROFICIU totiž pracuje od úplného začátku. Od správy kampaní přešel až k vedení Display týmu a strategickému řízení naší firmy. Má na starosti klíčové klienty a projektově je řídí. Pokud ho zrovna nepotkáš v kancelářích, tráví čas s dětmi nebo se snaží sportovat.

Co ti můžeme nabídnout

  • Zázemí a know-how jedné z největších digitálních agentur v Brně.
  • Zaškolování, interní i externí školení a podporu zkušeného týmu.
  • Kariérní růst třeba směrem ke strategickému plánování, když to bude oboustranně klapat. 
  • Partu lidí, kvůli které by se i David Beckham obarvil na zrzavo, kdyby to byla podmínka přijetí.

Kdo jsme

Za 7 let působení v online marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Náš tým tvoří 70 odborníků na online marketing a pro každou oblast máme specialistu, který se jí věnuje naplno. Jsme jediná Sklik certifikovaná agentura v Brně, patříme mezi 16 klíčových agentur Googlu a na zdi nám visí spousta dalších certifikátů. Pojď s námi pracovat pro klienty jako je Velux, COMFOR, GUMOTEX nebo třeba Adrop.

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

  1. Tým – V PROFICIU táhneme za jeden provaz a máme společné cíle. Pomůžeme ti zlepšovat se. Zároveň musíš i ty umět podat pomocnou ruku. 
  2. Svoboda a spolehlivost – Nemáme pevnou pracovní dobu. Můžeš pracovat z domu, kavárny nebo od bazénu. O to zodpovědnější přístup ale očekáváme. Co řekneš, to platí. 
  3. Proklientský přístup – Záleží ti na tom, aby naše práce dávala smysl a klientovi se z dlouhodobého hlediska vyplácela. 
  4. Entuziasmus – Proaktivita, zájem, nasazení. Aktivně přicházíš s nápady a s kolegy sdílíš svoje know-how i novinky z oboru. 

Myslíš, že hledáme právě tebe?

Pošli nám CV a informace o sobě na e-mail eva.necasova@proficio.cz a možná to budeš ty, kdo rozšíří náš tým. Těšíme se!

P.S. Vešk­erá komu­nikace probíhá v souladu s naši­mi pravid­ly