Pokud máš s online reklamou zkušenosti jako specialista nebo account, může to pro tebe být nová meta a odrazový můstek pro další kariéru marketingového stratéga. V Proficiu nedáme bez důkladné strategie ani ránu, takže těžko najdeš lepší místo, kde se zdokonalovat.
Jaké budeš mít úkoly?
Náplň práce se bude měnit podle toho, jaké klienty nebo tendry dostaneš na starost. Svou pozornost budeš dělit mezi strategické plánování kampaní a následnou exekuci. Nuda ani rutina tak určitě nehrozí a dostaneš se k projektům pro nejrůznější brandy. Čemu se u nás budeš nejvíc věnovat?
- Návrhy mediální strategie pro stávající i nové klienty. Podle zadání Client Success Managera nebo Account Stratéga připravíš a okomentuješ postup, výběr médií a rozdělení budgetu. Jakmile klient schválí, budeš dohlížet na realizaci.
- Příprava mediaplánu a nastavení KPIs. Společně se specialisty na Digital Ads nachystáš kampaně, pustíš je do realizace a budeš vyhodnocovat jejich výsledky. V GA4, Looker Studiu a reklamních platformách se musíš vyznat i poslepu.
- Kampaň budeš mít pod dohledem od jejího naplánování až po realizaci a reporting. Na jedné straně budeš komunikovat s klientem a na druhé s médii. Díky tomu dobře uvidíš výsledky své práce a můžeš se rychle zlepšovat.