Hledáme Media Plannera
Hledáme někoho se zkušenostmi. Rádi tě přivítáme na jedné z našich poboček v Praze, Brně, Ostravě nebo Českých Budějovicích, nevadí nám ani remote.
Pro efektivní kampaň je potřeba dobrý mediální plán. Souhlasíš? Pak jsi možná náš člověk! Potřebujeme někoho, kdo má zkušenosti s plánováním kampaní napříč onlinem a má alespoň základní povědomí o tom, jak funguje nákup offline médií. Co by ti nemělo být cizí, jsou pojmy jako reach, frekvence, cílová skupina, 3rd party data, Causal Impact, Brand-Lift a Brand share of search. Přidáš se k nám?
Co budeš dělat
Společně s accounty budeš plánovat kampaně pro naše klienty a úzce spolupracovat s publishery a mediálními domy. S těmi budeš i komunikovat a určitě bude důležité, abys s nimi udržoval/a dobré vztahy.
Čekáme, že díky tvojí práci uvidíme:
- Růst mediálních investic, které podpoří růst tržeb našich klientů
- Rozvoj know-how týmu a upevňování vztahů s klienty a publishery
Cíle máme připravené a rádi tě s nimi seznámíme na pohovoru. Počítáme taky s tím, že si je společně upravíme tak, aby pro tebe byly dostatečně ambiciózní a motivační.
Koho potřebujeme
- Stratéga. Dokážeš říct, co má smysl dělat a co ne. Zvládneš společně s accountem a klientem vydefinovat SMART cíle pro kampaň a naplánovat vše tak, abychom daná KPIs splnili.
- Přirozeného lídra. Poneseš zodpovědnost za naplánovanou kampaň a její výsledky. Lidé v týmu ti věří, nemáš problém obhájit svůj názor před kolegy nebo u klienta.
- Profíka. Máš slušné portfolio realizovaných projektů a kupu referencí, které potvrdí tvoji spolehlivost. To je pro nás priorita.
- Diplomata. Tvoje perfektní komunikační a prezentační schopnosti se projeví už v oslovovacím dopise. Když na to přijde, klidně ho napíšeš i v angličtině nebo němčině. Nezbytná podmínka to ale není.
- Mentora. Zvládneš motivovat svoje kolegy, nadchnout je pro práci a dostat z nich maximum? To přesně od tebe potřebujeme.
- Vizionáře. Nespokojíš se jen tak s něčím a i malý nápad dovedeš s ostatními přetvořit v něco nepřehlédnutelného. A efektivního.
- Dotahovače. Rozdělit práci a hodit nohy na stůl? Tak by to určitě fungovat nemohlo. Dohlédneš, aby výstup byl perfektní.
- Večného studenta. Trénuješ logiku a denně se učíš něco nového. Nasloucháš svým kolegům a snažíš se neustále zlepšovat.
Kdo bude tvůj šéf
Seznam se s Dominikem. Možná je ti povědomý z nějaké přednášky nebo workshopu. Profíkem je už 8 let, v PROFICIU totiž pracuje od úplného začátku. Od správy kampaní přešel přes vedení Display týmu a plánování mediálních strategií, k zastřešení celé komunikační strategie našich klientů a řízení týmu stratégů. Má na starosti klíčové klienty a projektově je řídí. Pokud ho zrovna nepotkáš v kancelářích, tráví čas s dětmi nebo se snaží sportovat.
Co ti nabídneme
Nechceme toho málo, spolehlivého a zkušeného člověka ale dokážeme náležitě ocenit. Čeká na tebe:
- Adekvátní mzda, která roste společně s tvými výsledky. Detaily probereme na pohovoru.
- Stabilní tým po čertech šikovných markeťáků. Všichni táhneme za jeden provaz.
- Zázemí digitální agentury v centru Prahy, Brna, Ostravy nebo Českých Budějovic. Nevadí nám ani home office.
- CEO, který ti bude vždy naslouchat a ocení tvoje nápady.
- Legendární teambuildingy a průběžné vzdělávání. Interní školení, konference a workshopy máme více než rádi.
Kdo jsme
Za 8 let působení v online marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Náš tým tvoří přes 100 odborníků na online marketing a pro každou oblast máme specialistu, který se jí věnuje naplno.
Patříme mezi 16 klíčových agentur Googlu, jsme Sklik certifikovaná agentura a na zdi nám visí spousta dalších certifikátů. Pojď s námi pracovat pro klienty jako je Direct pojišťovna, Velux, Ytong, Sanitino, SportObchod, Pneuboss nebo třeba Bezrealitky.
Jaké hodnoty s námi budeš sdílet
- Tým – V PROFICIU máme společné cíle. Pomůžeme ti zlepšovat se. Zároveň musíš i ty umět podat pomocnou ruku. Je pro nás důležitý respekt a otevřenost.
- Svoboda a spolehlivost – Nemáme pevnou pracovní dobu. Můžeš pracovat z domu, kavárny nebo od bazénu. O to zodpovědnější přístup ale očekáváme.
- Proklientský přístup – Záleží ti na tom, aby naše práce dávala smysl a klientovi se z dlouhodobého hlediska vyplácela. Náš zákazník, náš partner.
- Entuziasmus – Proaktivita, zájem, nasazení. Aktivně přicházíš s nápady a s kolegy sdílíš svoje know-how i novinky z oboru.
Myslíš si, že hledáme právě tebe?
Napiš nám, proč bychom měli vybrat zrovna tebe, a spolu s CV pošli e‑mail na adresu eva.necasova@proficio.cz. Možná to pak budeš právě ty, kdo rozšíří náš tým.
P. S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly.