Hledáme Office Managera

Potřebujeme novou posilu, která už má aspoň dvouletou zkušenost s kancelářskou agendou i spoluprací na projektech.

Do pražských kanceláří PROFICIA hledáme nového kolegu, který doplní naši marketingovou partu, a postará se, aby se nám všem příjemně pracovalo. Zařídíš, aby v officu všechno klapalo, jak má? Pak čti dál. Zvládneš nám pomáhat i s klientskými nebo interními projekty? Pak už se těšíme se tvoje CV!

Jaké budou tvé hlavní úkoly

Tvoje práce bude různorodá a určitě se nebudeš nudit. Zažiješ, jak to chodí v každodenním provozu při práci marketingového týmu. Budeš se věnovat zařizování nových kanceláří, administrativě i složitějším projektům:

  • Samostatně zajistíš chod kanceláří, běžnou komunikaci a denní agendu. Kolegové se na tebe budou obracet s ad hoc požadavky a očekávat rychlé vyřešení úkolů. Když bude potřeba, skočíš na Czech Point nebo zajedeš do obchodu. 
  • Uvítáš naše klienty a postaráš se, aby se u nás cítili dobře. Zarezervuješ zasedačku a dohlédneš na to, aby byl všude pořádek a nic nechybělo. 
  • Budeš se věnovat novým kolegům, kteří k nám nastoupí. Pomůžeš jim se zorientovat v našich systémech, objednáš a připravíš pro ně potřebné vybavení.
  • Zapojíš se také do práce pro naše klienty a budeš pomáhat kolegům s projektovými úkoly. Zvládneš zkontrolovat průběh projektu, aktualizovat tasky a pohlídat deadliny. Ukážeme ti potřebné programy, ve kterých je nezbytné se skvěle orientovat.
  • Dostaneš na starost některé interní projekty, které se musí posouvat dál. Budeš si samostatně plánovat jednotlivé kroky a spolupracovat s kolegy. 

Kdo se na takovou pozici hodí

Určitě je ti jasné, že žádný tvůj den nebude stejný. Tvoje úkoly se budou střídat, a tak je hlavně důležité neztrácet hlavu ani úsměv. :-) Věříme, že u nás jako Office manager uspěješ, pokud:

  • Máš alespoň dvouletou zkušenost na podobné pozici. V ideálním případě znáš prostředí digitální, reklamní nebo marketingové agentury. Umíš upravit prezentaci nebo spočítat v Excelu náklady nebo pracovní výkaz. Nebojíš se zavolat a řešit provozní věci s majitelem budovy. Objednáš servis na tiskárnu, zámečníka i teambuilding.
  • Zajímáš se o online marketing. Víš, co je PPC reklama, formát banneru nebo Google Analytics. Nemusíš být specialista na digitální reklamu, ale je potřeba mít celkový přehled. A samozřejmě chuť se zdokonalovat.
  • Zvládáš základy projektového řízení a dokážeš se rychle orientovat. Pracujeme v mnoha online aplikacích a systémech, ve kterých je potřeba umět hledat, plánovat a organizovat tasky.
  • Aktivně komunikuješ v angličtině (ideálně na úrovni C1) a zvládáš zkontrolovat přeložený text. Pokud se domluvíš i německy, určitě to oceníme.
  • Máš prostor pracovat z kanceláře na plný úvazek. Umíš si zorganizovat čas a je na tebe spoleh.
  • Dokážeš samostatně pracovat pro manažerský tým a plnit včas jeho zadání. Čím víc věcí zvládneš rozhodnout a vyřešit samostatně, tím lépe.
  • Ochotně pomáháš ostatním v týmu.  Dodržování termínů a aktivní komunikace je must have. 
  • Máš ve věcech systém. Pořádek musí být – ať už v zasedačce, nebo v administrativních podkladech. Naučíme tě s nástroji, které ti pomohou vše zorganizovat a udržet si přehled v tvých úkolech.
  • Jsi komunikativní a máš profesionální vystupování. Každý den budeš s někým v kontaktu –⁠ s týmem nebo klienty. Musíš umět naslouchat, ledacos vykomunikovat a řešit problémy.
  • Řidičák nemáš jen na okrasu a zvládneš vyřídit pojížďky po městě.
  • Chceš se hodně naučit. Nehledáme někoho, kdo obsadí prázdnou židli. Hledáme proaktivního parťáka.

Zajímá tě, na čem nejčastěji pracujeme? Přečti si naše články. 

Jít na blog

Kdo tě bude ve tvé práci podporovat

Seznam se s Jakubem Provazníkem, který v PROFICIU řídí tým Client Success Managerů a zároveň bude i tvým šéfem. „V online marketingu se pohybuju už víc než 12 let. Na své práci mám rád, že můžu vést a motivovat lidi ve svém týmu a zároveň se věnovat klientům. K tomu potřebuju mít jistotu, že se všichni můžeme spolehnout i na zázemí v kanceláři. Proto je pozice Office Managera fakt důležitá.“ 

Jakub

Co ti nabízíme

Nabízíme toho hodně, ale seznam benefitů na tomto místě nehledej. Nejsou to důvody, proč lidé do PROFICIA nastupují a proč u nás i spoustu let zůstávají. Dostaneš skvělé podmínky pro práci a seberealizaci:

  • Adekvátní ohodnocení je samozřejmost. Detaily probíráme na osobní schůzce a poté pro tebe připravíme nabídku.
  • Volnost a důvěra. Pracovní dobu si můžeš každý den přizpůsobit podle svých úkolů. Když všechno zvládáš, nikdo ti nestojí za zády se stopkami.
  • Ambiciózní tým, se kterým se rozhodně nebudeš nudit. Nejsme jen kolegové, ale i kamarádi.
  • Prostor pro růst a seberealizaci. Díky spolupráci s kolegy se budeš neustále učit a získávat praktické zkušenosti. Podpoříme tě, když budeš chtít svou kariéru v digitálním marketingu posunout na další level. 
  • Podpora šéfa a čas na vzdělávání. To nejsou fráze, ale naše firemní přesvědčení.
  • Legendární teambuildingy a průběžné vzdělávání. Interní školení, konference a workshopy máme rádi.

Kdo jsme

Během 9 let působení v online marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Cíleně jsme pracovali na tom, abychom se z klasické agentury proměnili v silnou marketingovou a poradenskou skupinu

V současnosti ji tvoří také UX a webové studio PORTA design a Databy, tým specializovaný na BI a Data Science

A to přináší spoustu příležitostí pro schopné lidi. Takhle fungování a vizi PROFICIA vidí zakladatel a jednatel Petr Halík

V PROFICIU pracuje přes 130 odborníků na marketing. Aktuálně máme pobočky v Brně, Praze, Ostravě a Českých Budějovicích. Podle hodnocení Googlu patříme mezi 3 procenta nejlepší agentur v Česku, ale na hranicích se naše plány a ambice rozhodně nezastavují.

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

Pro PROFICIO jsou zásadní tyhle 4 věci:

1. Týmovost. Když najdeš nějakou novinku, sdílíš ji s ostatními. Probíráme spolu úspěchy i neúspěchy. Pokud kolega vidí, že nestíháš, pomůže ti. A úplně automaticky to funguje i obráceně.

2. Svoboda a spolehlivost. Máme jen pár doporučení, kdy je dobré komunikovat s klienty nebo jak být k dispozici ostatním kolegům. Jinak je to všechno na domluvě. Máme svobodu, která ale vyžaduje spolehlivost.

3. Proklientský přístup. Bez klientů bychom nemohli fungovat, proto je pro nás důležité, abychom pro ně byli neustále partnerem. Jsou dobrá období, jsou krizové momenty, a musíš se s tím umět popasovat. 

4. Entuziasmus. Chce to zápal pro obor a chuť se posouvat. Nestačí, když odbušíš hodiny. Ostatní v PROFICIU to totiž baví a vždycky jde poznat, když to má člověk jinak.

Jak se přidat k týmu PROFICIA

Projdi si náš LinkedInkariérní stránku nebo si prohlédni život v PROFICIU na Instagramu – ať víš, do čeho jdeš.

A pak nám dej vědět, že máš zájem:

  1. Pošli CV na e‑mail eva.necasova@proficio.cz a přidej výsledky své práce. Určitě se o nich budeme bavit osobně.
  2. Ozveme se ti a pozveme tě na pohovor. Samozřejmě se můžeme domluvit na online schůzce v čase, který ti vyhovuje.
  3. Projdeme tvá očekávání a naši představu. Setkáš se také s dalšímu lidmi od nás a probereme tvoje zkušenosti.
  4. Pokud nám to bude ladit, dáme ti konkrétní nabídku.
  5. A jakmile kývneš, vyřešíme formality a pustíme se do toho společně.

Těšíme se na tebe.

P. S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly