Hledáme RTB specialistu

Pozice je vhodná pro juniory i seniory.

Staň se parťákem našeho brněnského týmu a pomáhej klientům dostat se do povědomí zákazníků pomocí RTB reklamy. Pracuj s námi na projektech, které dávají smysl a posouvají byznys klienta tím správným směrem. Pokud nemáš zkušenosti, ale nechybí ti dostatečný zápal, rádi tě mezi sebou přivítáme na juniorské pozici. A ostřílené RTB specialisty samozřejmě bereme všema deseti.

Koho hledáme

  • Budoucího nebo už zkušeného specialistu na plánování, realizaci a správu RTB kampaní, především v systému Adform a DV360.
  • Pokud ti pojmy jako DSP, SSP, CPV, CTR, CPM, reach nebo visibilita nejsou cizí, máš body navíc. A jestli ti něco říká i display či videoreklama, pomalu ti začínáme chystat místo.
  • Týmového hráče. Pokud jsi RTB nepolíbený, počítáme s tím, že tě pořádně zaučíme. Naoplátku ale chceme vidět opravdovou chuť zlepšovat se. Začneš u základů, pokračuješ ke strategiím a vyhodnocení.
  • Nadšence do online marketingu. Sleduješ marketingové trendy a posouváš tým i byznys klienta.

Co ti můžeme nabídnout

  • Zadar­mo to neb­ude. Samozře­j­mostí je plat, který se zvyšu­je s tím, jak se rozvíjíš.
  • Práci pro velké klienty se snovými budgety a možnost projevit svojí kreativitu při tvorbě strategií.
  • Flexibilitu a volnost. Do kanceláře můžeš přijít, jak ti vyhovuje. Znáš svoje povinnosti, ale kdy ze sebe vydáš to nejlepší, je na tobě.
  • Zázemí dig­itál­ní agen­tu­ry. Budeš mít k ruce nejen týmové kol­e­gy, ale i grafiky, obsaháře nebo tře­ba analytiky.
  • Leg­endární team­build­ingyprůběžné vzdělávání. Interní školení, kon­fer­ence a work­shopy máme více než rádi.

Kdo jsme

Za 7 let působení v online marketingu jsme si vydobyli jméno, které mezi největšími kapacitami v oboru něco znamená. Náš tým tvoří 70 odborníků na online marketing a pro každou oblast máme specialistu, který se jí věnuje naplno.

Pracujeme s kreativou a kampaněmi napříč různými médii od Facebooku přes Adform až po landing page. Jsme jediná Sklik certifikovaná agentura v Brně a patříme mezi 16 klíčových agentur Googlu.

Pojď s námi pracovat pro klienty jako je Dovolena.cz, Velux, COMFOR nebo třeba Adrop.

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

Korektnost – Co řekneš, to platí. Umíš si ohlídat čas i práci. Dodržuješ termíny a když víš, že něco nestíháš, dáš to včas vědět.

Nasazení – Chceš, aby tvoje práce byla perfektní. Očekáváme, že se ve svém oboru sám aktivně vzděláváš. Už máš zkušenosti, takže nečekáš, až ti někdo řekne, co máš kde hledat a číst.

Otevřenost – Nedusíš v sobě názor, ale zvládneš ho citlivě sdělit. Když nejsi spokojený, řešíš to. Pokud tě naopak někdo potěší, neváháš ho poplácat po rameni.

Jak by vypadalo tvoje ohodnocení po roce?

Velmi mě těší, jak jsi k nám do týmu zapadl(a). Ze začátku jsme se trochu oťukávali a dostal(a) jsi do správy nějaké menší a střední účty, kde jsi měl(a) možnost předvést, co umíš. To se ti povedlo na jedničku a já jsem už neměl obavy ti svěřit důležitější úkoly.

Tvůj proklientský přístup se brzy projevil a v komunikaci s klienty to díky tomu perfektně šlape. Dělá mi radost, jak se s nimi dokážeš na všem domluvit a předat jim důležité informace. Díky tomu mají v naši práci důvěru a spolupráce funguje.

Povedly se ti složitější strategie u dynamických reklam v Adformu a tvoje tipy na úpravu kreativy byly přínosné. Kampaň díky tvojí práci dobře dopadla a klient byl spokojený s výsledky. 

Na školeních v Googlu, Seznamu a Adformu, která jsi absolvoval(a), ses asi musel(a) hezky zapotit, protože jsi pokaždé do praxe vnesl(a) něco nového, což určitě nebylo zadarmo. Líbilo se mi, jak ses popral(a) se storytellingem, kde jsi prokombinoval(a) různé formáty v rotátoru a našel(a) optimální frekvenci zobrazení na uživatele. Nezalekl(a) ses ani pokročilejšího nastavení dynamického remarketingu, kde jsi vymyslel(a) sofistikovanější strategie a otestoval(a) různé bidovací strategie, aby kampaně přinesly co nejlepší výsledky. 

Vyhodnocení zvládáš na jedničku, umíš si vytvářet vlastní reporty. Nevyhodnocuješ výsledky jen na základě základních metrik, ale díváš se na do hloubky. Je dobré vědět, že výsledky hlídáš a kladeš důraz na podstatné věci. Těším se na další rok spolupráce a jsem zvědavý, kam se dál posuneš.

Myslíš, že hledáme právě tebe?

Pokud nám i přesto chceš poslat svoje CV a další informace, napiš na e-mailovou adresu eva.necasova@proficio.cz a možná to pak budeš právě ty, kdo rozšíří náš tým.

P.S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly