Květnový newsletter: Pište texty, které lépe prodávají

V květnovém newsletteru se snažíme, abyste psali lepší texty. Dozvíte se, jaké jsou rozdíly mezi měřením konverzí Facebooku a Google Analytics, jestli se na Facebooku vyplatí prodávat, nebo jen budovat komunitu fanoušků. A nevynecháme ani report z konference AdWorld Experience. Přečtěte si newsletter na našem blogu.

To hlavní z našeho blogu

CTA tahák pro PPC

Pište lepší výzvy k akci ve vašich inzerátech

Napsat dobrou výzvu k akci je těžší, než se může zdát. A přitom je CTA jednou z nejdůležitějších částí inzerátů v PPC. Proto Martin vytvořil tahák, který to všem usnadní. Můžete si ho stáhnout a vytisknout.

LukeVersion1Co nového jsme se dozvěděli na AdWorld Experience

Lukáš si v dubnu vyrazil na výlet. Navštívil jednu z nejprestižnějších PPC konferencí v Evropě a sepsal vše podstatné, o čem se mluvilo.

Version1 - kopieJe změna domény pohromou pro SEO?

Plánujete přesun webu na novou doménu? Michal vám poradí, jak to udělat co nejlépe a jak se vyhnout nejčastějším chybám.

Novinky ze světa online marketingu

Jak komunikovat na Facebooku: Bavit, nebo prodávat?

Kdo nakupuje přes Facebook? A kdo je skutečný fanoušek vaší firmy? Chcete prodávat nebo sbírat lajky? Odpovědi na tyto a další esenciální otázky firemního Facebooku najdete v článku Milana Třísky na webu Mladypodnikatel.cz

Srovnání měření konverzí Facebooku a Google Analytics

Reportuje vám Facebook jiná čísla, než máte v GA? Přečtěte si, čím to je a jak jednotlivé nástroje statistiky měří.

Google nákupy blokují e-shopy, které nemají SSL certifikát

Nákupy Google provozovatelům českých e-shopů pořádně zavařily. Ze dne na den zablokovaly řadu e-shopů z důvodu “nezabezpečeného košíku”. Co to znamená? A co s tím?

Další články pro lepší copywriting

Kromě našeho taháku vznikl v minulém měsíci ještě jeden: Tahák typografie od grafického a webového studia Beneš & Michl. A kolegové ze slovenské agentury Visibility sepsali užitečné rady, jak nakopnout psaní, když kreativita slábne.

Chcete dostávat novinky z online marketingu na svůj mail?

Přihlaste se do našeho newsletteru. Na začátku měsíce vám vždy pošleme to nejdůležitější, co se u nás i ve světě událo.

Přihlásit se

Martin Smutek

Martin Smutek

Pomáhám značkám být více vidět, z návštěvníků dělat zákazníky a dostávat se do jejich srdcí. Občas o tom i něco tvítnu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *