Media Planning – kampaně pro výsledky, ne na útratu

Do vašeho komunikačního mixu přidáme novinky digitálního světa i ověřené offline formáty. Mediální plánování řešíme vždy takticky a s ohledem na vaše business cíle.


Nad mediálním plánováním přemýšlíme v kontextu

Stanovení relevantních cílů

Nejdražší kampaň je ta, která nepřinese měřitelný efekt a neprojeví se v zisku firmy. Proto se v rámci Media Planningu bavíme také o cílech vašeho podnikání, nejen o cíli kampaně. Ta je pouze nástrojem, jehož pomocí dosáhneme business cílů.

Poznání cílové skupiny

Data, data a zase data – ať už MML, online, výzkumy nebo diskuzní fóra. Bez toho se neobejdeme, vždy je ale zasazujeme do širšího kontextu. Musíme vědět, co váš zákazník chce a kde ho najdeme v momentě, kdy nás bude chtít poslouchat.

Volba média a budget

Nejraději pracujeme s metodou zero-based budgeting (nulové rozpočtování). Spočítáme, kolik potřebujete zákazníků a jak je nejefektivněji získáme. Podle toho pak naplánujeme media mix a rozpočty pro jednotlivé kanály.

Řízení kampaní a reporting

Vyhodnocujeme průběžně, optimalizujeme za běhu. Kampaně pravidelně kontrolujeme a řídíme tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků. Data-driven k snídani, obědu i večeři. Poctivý a pravidelný reporting jako dezert.

Proč nám svěřit vaše média?

Jsme zvyklí na data-driven řízení a to i v offlinu. Dokážeme zkombinovat online data s offline insighty a vytáhnout z každého detailu to, co potřebujeme. Kampaně plánují stratégové se zkušenostmi s omnichannel řízením. Jako strategická agentura s digitálními kořeny máme specialisty pro každou oblast a na projektech vždy spolupracujeme.

S čím vám pomůžeme

Mediální audit

Kam a kdy jste investovali? Co vám to přineslo? Zkombinujeme reporty s daty i výsledky vašeho podnikání. Najdeme korelace, kauzality a dopočítáme vliv každé utracené koruny.

Plánování a realizace

Připravíme plán kampaně s vhodnými KPI vedoucími ke splnění stanovených cílů. Ty vám případně pomůžeme definovat. Kampaně odřídíme tak, aby měly efekt.

Budgeting a konzultace

Nejste si jistí, jestli vstoupit do nového formátu a s jakým rozpočtem? Zjistíme, co udělat pro to, abyste dosáhli maximálně účinného share of voice a potřebného zásahu.

Vyhodnocování a reporting

Kampaně vyhodnocujeme ekonometricky, statisticky i na změnách spotřebitelských preferencí. Tak, abyste si byli jistí, že je pro vás naše řešení ziskové.

Pomohli jsme

PROFICIO nám dopřává výkonnostní all-inclusive”

Ondřej Bumbálek

Marketingový ředitel, Student Agency

Pomohli jsme

Společně jsme vystavěli úspěšnou marketingovou strategii”

Luděk Suchomel

Marketingový ředitel, Ytong

Pomohli jsme

I díky super spolupráci teď hrajeme první ligu”

Josef Mech a Adam Jurák

Jednatel a Marketingový ředitel, Sportobchod.cz

Pomohli jsme

Detailní strategie nám otevírá cestu na zahraniční trhy”

Rudolf Jániš

Majitel a zakladatel společnosti, Sanitino

Pomohli jsme

Společně posouváme své limity”

Michal Hubík

CEO, Aktin.cz

Pomohli jsme

S PROFICIEM rosteme. Už více než 6 let v dvouciferných hodnotách”

Dominik Řihák

Jednatel, Top-obaly.cz

Pomohli jsme

Díky PROFICIU odbavujeme rekordní množství cestujících”

Radek Zábranský

Ředitel obchodu a strategického marketingu, Letiště Bratislava

A to není všechno

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích