Media Planning – kampaně pro výsledky, ne na útratu

Do vašeho komunikačního mixu přidáme novinky digitálního světa i ověřené offline formáty. Mediální plánování řešíme vždy takticky a s ohledem na vaše business cíle.


Nad mediálním plánováním přemýšlíme v kontextu

Stanovení relevantních cílů

Nejdražší kampaň je ta, která nepřinese měřitelný efekt a neprojeví se v zisku firmy. Proto se v rámci Media Planningu bavíme také o cílech vašeho podnikání, nejen o cíli kampaně. Ta je pouze nástrojem, jehož pomocí dosáhneme business cílů.

Poznání cílové skupiny

Data, data a zase data – ať už MML, online, výzkumy nebo diskuzní fóra. Bez toho se neobejdeme, vždy je ale zasazujeme do širšího kontextu. Musíme vědět, co váš zákazník chce a kde ho najdeme v momentě, kdy nás bude chtít poslouchat.

Volba média a budget

Nejraději pracujeme s metodou zero-based budgeting (nulové rozpočtování). Spočítáme, kolik potřebujete zákazníků a jak je nejefektivněji získáme. Podle toho pak naplánujeme media mix a rozpočty pro jednotlivé kanály.

Řízení kampaní a reporting

Vyhodnocujeme průběžně, optimalizujeme za běhu. Kampaně pravidelně kontrolujeme a řídíme tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků. Data-driven k snídani, obědu i večeři. Poctivý a pravidelný reporting jako dezert.

Proč nám svěřit vaše média?

Jsme zvyklí na data-driven řízení a to i v offlinu. Dokážeme zkombinovat online data s offline insighty a vytáhnout z každého detailu to, co potřebujeme. Kampaně plánují stratégové se zkušenostmi s omnichannel řízením. Jako strategická agentura s digitálními kořeny máme specialisty pro každou oblast a na projektech vždy spolupracujeme.

S čím vám pomůžeme

Mediální audit

Kam a kdy jste investovali? Co vám to přineslo? Zkombinujeme reporty s daty i výsledky vašeho podnikání. Najdeme korelace, kauzality a dopočítáme vliv každé utracené koruny.

Plánování a realizace

Připravíme plán kampaně s vhodnými KPI vedoucími ke splnění stanovených cílů. Ty vám případně pomůžeme definovat. Kampaně odřídíme tak, aby měly efekt.

Budgeting a konzultace

Nejste si jistí, jestli vstoupit do nového formátu a s jakým rozpočtem? Zjistíme, co udělat pro to, abyste dosáhli maximálně účinného share of voice a potřebného zásahu.

Vyhodnocování a reporting

Kampaně vyhodnocujeme ekonometricky, statisticky i na změnách spotřebitelských preferencí. Tak, abyste si byli jistí, že je pro vás naše řešení ziskové.

Pomohli jsme

„PROFICIO nám dopřává výkonnostní all-inclusive”

Ondřej Bumbálek

Marketingový ředitel, Student Agency

Pomohli jsme

„Společně jsme vystavěli úspěšnou marketingovou strategii”

Luděk Suchomel

Marketingový ředitel, Ytong

Pomohli jsme

„I díky super spolupráci teď hrajeme první ligu”

Josef Mech a Adam Jurák

Jednatel a Marketingový ředitel, Sportobchod.cz

Pomohli jsme

„Detailní strategie nám otevírá cestu na zahraniční trhy”

Rudolf Jániš

Majitel a zakladatel společnosti, Sanitino

Pomohli jsme

„Společně posouváme své limity”

Michal Hubík

CEO, Aktin.cz

Pomohli jsme

„S PROFICIEM rosteme. Už více než 6 let v dvouciferných hodnotách”

Dominik Řihák

Jednatel, Top-obaly.cz

Pomohli jsme

„Díky PROFICIU odbavujeme rekordní množství cestujících”

Radek Zábranský

Ředitel obchodu a strategického marketingu, Letiště Bratislava

A to není všechno

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích