Nad mediálním plánováním přemýšlíme v kontextu
Stanovení relevantních cílů
Nejdražší kampaň je ta, která nepřinese měřitelný efekt a neprojeví se v zisku firmy. Proto se v rámci Media Planningu bavíme také o cílech vašeho podnikání, nejen o cíli kampaně. Ta je pouze nástrojem, jehož pomocí dosáhneme business cílů.
Poznání cílové skupiny
Data, data a zase data – ať už MML, online, výzkumy nebo diskuzní fóra. Bez toho se neobejdeme, vždy je ale zasazujeme do širšího kontextu. Musíme vědět, co váš zákazník chce a kde ho najdeme v momentě, kdy nás bude chtít poslouchat.
Volba média a budget
Nejraději pracujeme s metodou zero-based budgeting (nulové rozpočtování). Spočítáme, kolik potřebujete zákazníků a jak je nejefektivněji získáme. Podle toho pak naplánujeme media mix a rozpočty pro jednotlivé kanály.
Řízení kampaní a reporting
Vyhodnocujeme průběžně, optimalizujeme za běhu. Kampaně pravidelně kontrolujeme a řídíme tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků. Data-driven k snídani, obědu i večeři. Poctivý a pravidelný reporting jako dezert.
Proč nám svěřit vaše média?
Jsme zvyklí na data-driven řízení a to i v offlinu. Dokážeme zkombinovat online data s offline insighty a vytáhnout z každého detailu to, co potřebujeme. Kampaně plánují stratégové se zkušenostmi s omnichannel řízením. Jako strategická agentura s digitálními kořeny máme specialisty pro každou oblast a na projektech vždy spolupracujeme.
S čím vám pomůžeme
Mediální audit
Kam a kdy jste investovali? Co vám to přineslo? Zkombinujeme reporty s daty i výsledky vašeho podnikání. Najdeme korelace, kauzality a dopočítáme vliv každé utracené koruny.
Plánování a realizace
Připravíme plán kampaně s vhodnými KPI vedoucími ke splnění stanovených cílů. Ty vám případně pomůžeme definovat. Kampaně odřídíme tak, aby měly efekt.
Budgeting a konzultace
Nejste si jistí, jestli vstoupit do nového formátu a s jakým rozpočtem? Zjistíme, co udělat pro to, abyste dosáhli maximálně účinného share of voice a potřebného zásahu.
Vyhodnocování a reporting
Kampaně vyhodnocujeme ekonometricky, statisticky i na změnách spotřebitelských preferencí. Tak, abyste si byli jistí, že je pro vás naše řešení ziskové.
