Návštěvnost webových stránek

Máte webové stránky, na které nechodí dostatek návštěvníků? Chcete, aby jich chodilo více? Dnes lze získat informace o tom, jaký je potenciál návštěvnosti. Alfou a omegou je strategie, jak si ukrojit z koláče co největší díl a přitom vydělat více, než jsem vložil.

S čím pomáháme:

  • volba strategie,
  • výběr vhodných zdrojů návštěvnosti,
  • měření cílů a vyhodnocení návratnosti investice,
  • budování zákaznické komunity a její věrnosti.

Jak zvýšit návštěvnost stránek

SEO a vyhledávače

Ideál je, když se vaše stránky zobrazí na prvních pozicích ve vyhledávačích na všechny relevantní dotazy hledajících uživatelů. SEO je snaha dosáhnout tohoto ideálu.

Bannerová reklama

Nestačí vám už vyhledávání nebo zavádíte nový produkt? Jde o rychlé, přesné a efektivní oslovení cílové skupiny kreativními formáty.

PPC reklama

PPC reklama je rychlé SEO. Pokud chcete získat okamžitou návštěvnost, je to nejlepší cesta. Optimalizované kampaně jsou často významným zdrojem tržeb.

Sociální média

Fenomén posledních let, zastoupený v ČR především sítí Facebook. Přidejme blogy, diskuse a stránky jako YouTube. Potenciál se obor od oboru liší, ale pokud chcete lidi se svou značkou obeznámit, je to správná cesta.

E-mail

Kvalitní databáze zákaznických e-mailů je k nezaplacení. Komunikujete s lidmi, kteří už s vámi mají zkušenost. Pokud je zkušenost dobrá, rozhodně mají důvod nadále s vámi spolupracovat a na váš web se vracet.

Vyhledávače zboží

Pro mnoho e-shopů významný zdroj objednávek s nejvyšší mírou konverze. Přivádí ve velkém množství lidi rozhodnuté k nákupu. Získejte z nich maximum díky auditu a optimalizaci.