Investujte jen do obsahu, který dává smysl

Tvořit obsah bez strategie je jako mačkat spoušť foťáku se zavřenýma očima. Něco vyfotíte, ale to nejdůležitější pravděpodobně nezachytíte. Obsahová strategie dá vašemu snažení smysl. Pomůže oslovit správné uživatele sdělením, které je bude opravdu zajímat.


Proč mít obsahovou strategii?

Ať už sázíte články na blog, příspěvky na sociální sítě nebo řešíte PR, nikdy byste to neměli dělat nahodile. Vše musí mít hlavu a patu, jinak nezískáte potřebné výsledky. Content marketing je o vytváření obsahu, který je pro cílovou skupinu relevantní, baví ji, vzdělává nebo předává důležité informace, které usnadní rozhodování v rámci nákupního procesu. Pokud se tím neřídíte, lidé budou váš obsah ignorovat. A možná i celou značku.

Nasměruje vás

Obsahová strategie vám pomůže efektivně oslovit potenciální zákazníky a komunikovat s těmi stávajícími. Budete vědět co, jak a proč jim sdělit.

Ušetří čas i náklady

Neplýtvejte energií a penězi na obsah, který nemá potenciál. Investujte do takového, který dává smysl. Jasná vize přináší výsledky.

Dodá v tvorbě jistotu

Budete vědět, jaké množství obsahu tvořit, kde ho publikovat a jak ho dál využít. Díky tomu bude i samotná tvorba obsahu jednodušší.

Lépe oslovíte publikum

Strategie vám řekne, jaký typ obsahu naservírovat zákazníkům v jednotlivých fázích nákupu. Nabídnete jim přesně to, co je zajímá a tam, kde jsou.

Udrží konzistenci

Nahodilými informacemi publikum zmatete. Tón komunikace musí znít napříč všemi kanály stejně. Proto je třeba ho definovat a znát.

Inspiruje vás

Díky strategii víte, jaký obsah vytvářet, aby zaujal co nejvíce lidí v cílové skupině. Uvidíte konkrétní témata a typy příspěvků, kterým se věnovat.

Pomůže sledovat pokrok

Je důležité vědět, čeho chcete obsahovým marketingem dosáhnout. Bez jasně stanovených cílů nemůžete vyhodnotit, zda se posouváte.

Pomůže budovat brand

To, že o vás lidé ví, je první krok. Důležité je i to, co si o značce myslí. Správně nastavenou komunikací se můžete v očích zákazníka blýsknout.

Dejte obsahu řád a pomůže vám plnit cíle.

Jak vznikne vaše obsahová strategie

Budeme se hodně ptát

Obsahovou strategii nechceme a ani nemůžeme vytvářet od stolu. Vše bude probíhat ve spolupráci s vámi. Na společném workshopu probereme cíle a podíváme se za oponu vašeho byznysu.

Bez dat to nepůjde

Díky analýze cílové skupiny zjistíme, jaký typ obsahu bude fungovat. Pod lupu si vezmeme i vaši konkurenci. Od nasbíraných údajů se odrazíme, poučíme se z konkurenčních chyb a získáme tím náskok.

Najdeme cestu

Podle stanovených cílů navrhneme vhodné komunikační kanály a sociální sítě, ideální postup vedení profilů a propagace. Vše rozdělíme do několika fází s dílčími cíli a určíme, jak ho dosáhnout.

Hurá do akce

Obsahová strategie dá každému dostatek informací k tomu, aby mohl okamžitě začít s propagací vaší značky. Nikoho takového nemáte? Rádi se toho úkolu chopíme a převedeme ho do praxe.

Tvořte obsah, kterého si lidé skutečně všimnou

A to není všechno

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích