Proč mít obsahovou strategii?
Ať už sázíte články na blog, příspěvky na sociální sítě nebo řešíte PR, nikdy byste to neměli dělat nahodile. Vše musí mít hlavu a patu, jinak nezískáte potřebné výsledky. Content marketing je o vytváření obsahu, který je pro cílovou skupinu relevantní, baví ji, vzdělává nebo předává důležité informace, které usnadní rozhodování v rámci nákupního procesu. Pokud se tím neřídíte, lidé budou váš obsah ignorovat. A možná i celou značku.
Nasměruje vás
Obsahová strategie vám pomůže efektivně oslovit potenciální zákazníky a komunikovat s těmi stávajícími. Budete vědět co, jak a proč jim sdělit.
Ušetří čas i náklady
Neplýtvejte energií a penězi na obsah, který nemá potenciál. Investujte do takového, který dává smysl. Jasná vize přináší výsledky.
Dodá v tvorbě jistotu
Budete vědět, jaké množství obsahu tvořit, kde ho publikovat a jak ho dál využít. Díky tomu bude i samotná tvorba obsahu jednodušší.
Lépe oslovíte publikum
Strategie vám řekne, jaký typ obsahu naservírovat zákazníkům v jednotlivých fázích nákupu. Nabídnete jim přesně to, co je zajímá a tam, kde jsou.
Udrží konzistenci
Nahodilými informacemi publikum zmatete. Tón komunikace musí znít napříč všemi kanály stejně. Proto je třeba ho definovat a znát.
Inspiruje vás
Díky strategii víte, jaký obsah vytvářet, aby zaujal co nejvíce lidí v cílové skupině. Uvidíte konkrétní témata a typy příspěvků, kterým se věnovat.
Pomůže sledovat pokrok
Je důležité vědět, čeho chcete obsahovým marketingem dosáhnout. Bez jasně stanovených cílů nemůžete vyhodnotit, zda se posouváte.
Pomůže budovat brand
To, že o vás lidé ví, je první krok. Důležité je i to, co si o značce myslí. Správně nastavenou komunikací se můžete v očích zákazníka blýsknout.
Dejte obsahu řád a pomůže vám plnit cíle.
Jak vznikne vaše obsahová strategie
Budeme se hodně ptát
Obsahovou strategii nechceme a ani nemůžeme vytvářet od stolu. Vše bude probíhat ve spolupráci s vámi. Na společném workshopu probereme cíle a podíváme se za oponu vašeho byznysu.
Bez dat to nepůjde
Díky analýze cílové skupiny zjistíme, jaký typ obsahu bude fungovat. Pod lupu si vezmeme i vaši konkurenci. Od nasbíraných údajů se odrazíme, poučíme se z konkurenčních chyb a získáme tím náskok.
Najdeme cestu
Podle stanovených cílů navrhneme vhodné komunikační kanály a sociální sítě, ideální postup vedení profilů a propagace. Vše rozdělíme do několika fází s dílčími cíli a určíme, jak ho dosáhnout.
Hurá do akce
Obsahová strategie dá každému dostatek informací k tomu, aby mohl okamžitě začít s propagací vaší značky. Nikoho takového nemáte? Rádi se toho úkolu chopíme a převedeme ho do praxe.
Tvořte obsah, kterého si lidé skutečně všimnou
