Poprázdninový newsletter: Co se přes prázdniny stalo nového?

V poprázdninovém newsletteru se zaměříme především na novinky a vychytávky, které se přes prázdniny objevily na sociálních sítích. Ohlédneme se také za Pokémon GO a dozvíte se, jak si Češi vybírají e-shop.

Novinky ze světa online marketingu

Jak využít Pokémon GO?

Bitva na české e-shopové scéně?

Pokémon GO v červenci ovládl většinu internetu a kdo chvíli nehrál, jako by nebyl. Ačkoliv vlna nadšení opadla, udržel si Pokémon GO stále dostatek hráčů. Jak je možné využít tuto aplikaci v marketingu?

Jak si Češi vybírají e-shopJak si Češi vybírají e-shop pro svůj nákup? Pouze cena nerozhoduje!

Kdo nakupuje online a jakým způsobem si vybírá e-shop? Cena není jediné kritérium, které rozhoduje.

4 značky s parádnym marketingom4 značky s parádnym marketingom

Občas není jednoduché odlišit se od konkurence a udržet si zároveň jednotnost. Podívejte se na čtyři značky, kterým se to podařilo.

Sociální sítě

Zalúbiť sa do live videí je jednoduché

Zaľúbiť sa do live videí je také jednoduché

Zjistěte, jak streamovat pomocí Facebook live videí a čeho se držet, aby váš stream přitáhl také nějaké fanoušky.

Facebook 360° v Česku i ve světě: Jak zafungoval?Facebook 360° v Česku i ve světě

Facebook přišel s možností pořizovat 360° videa a fotky, a nepotřebujete na to žádné speciální vybavení. Stačí vám telefon či fotoaparát.

Vytvořte si rychle a bez rozpočtu Facebook reklamní videoPříručka marketéra: Vytvořte si rychle a bez rozpočtu Facebook reklamní video

Chtěli byste si vytvořit reklamní video na Facebooku, ale nemáte rozpočet ani hromadu času? Facebook vám to rád umožní.

3 zbraně, kterými Instagram válcuje Snapchat

3 zbraně, kterými Instagram Stories válcuje Snapchat

Instagram nedávno představil Stories, do kterých “převzal” hlavní funkci Snapchatu. Měli byste Instagram Stories před Snapchatem upřednostnit?

Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

Úspěšní youtubeři ovládají principy marketingu a na své fanoušky mají často velký vliv. Jakým způsobem s nimi můžete spolupracovat?

Chcete dostávat novinky z online marketingu na svůj mail?

Přihlaste se do našeho newsletteru. Na začátku měsíce vám vždy pošleme to nejdůležitější, co se u nás i ve světě událo.

Přihlásit se

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *