4 kroky k výsledkům
Základem je kooperace a důvěra. My potřebujeme zjistit vaše požadavky a zároveň se dozvědět, co všechno o konkurentech víte. Čím více podkladů nám dáte, tím víc nám pomůžete. Díky tomu jsme schopni zpracovat analýzu co nejpřesněji. PPC analýza konkurence má konkrétní sled bodů, kterými je potřeba projít.
1. Seznámení s klientem a analýza trhu
Pokud to ještě nevíme z předchozí spolupráce, nejdříve se seznámíme s vaším podnikáním. Probereme, jaké okolo sebe vnímáte konkurenty, a zároveň díky online nástrojům poznáme i ty, o nichž třeba ani nevíte.
2. Výběr klíčových konkurentů
Pokud je okruh konkurence příliš široký, společně vybereme hlavní přímé protihráče. Případně zařadíme i potenciální konkurenty, kteří na trh třeba teprve vstoupili.
3. Analýza vašich PPC aktivit ve srovnání s konkurencí
Pomocí řady online nástrojů zjistíme, jaké kampaně konkurence ve svých PPC kampaních využívá, na jaká klíčová slova cílí a jak známý je jejich brand ve srovnání s vaším. Prověříme také, jak zpracovávají své reklamní texty. Díky této analýze jsme schopni odhalit, zda některá z konkurenčních firem neparazituje na vašem brandu.
4. Sumarizace a doporučení
Všechny výsledky shrneme do přehledných celků a stanovíme doporučení, která společně probereme. Dozvíte se, na co se primárně zaměříme a kam povedou naše první kroky.
Mějte konkurenty pod kontrolou
Říká se, že konkurence nikdy nespí. Vy kvůli tomu ale ponocovat nemusíte. Díky našim zkušenostem s PPC analýzou vybereme ty správné online nástroje, abychom získali přesná data a zhodnotili konkurenční prostředí ve vašem oboru. Získané informace pak využijeme ve váš další obchodní úspěch. Napište nám na info@proficio.cz nebo vyplňte náš kontaktní formulář.