PPC reklama v reklamní síti

Potřebujete zvýšit povědomí o tom, co nabízíte? Nebo vám už nestačí návštěvnost z vyhledávání a chcete víc? To jsou hlavní důvody pro PPC reklamu napříč internetem skrze textové inzeráty, bannery a videa. Oproti vyhledávání oslovujete lidi v jiné fázi nákupního rozhodování, a proto se s inzercí v reklamní síti pracuje odlišně.

Možnosti a výhody

Display reklama zažívá renezanci, protože se daří oslovovat cílovou skupinu stále přesněji a efektivněji.

    1. Cílení

Znáte svoji cílovou skupinu? Reklamy lze umisťovat na vhodné stránky s relevantním obsahem, ale také podle zájmů, pohlaví a věku uživatelů. Je reklama na některých stránkách nevýkonná? Pak není problém tyto stránky vyloučit.

    1. Remarketing (retargeting)

Vyšší liga display reklamy. Oslovte znovu návštěvníky svých stránek a připomeňte se jim. Efektivita těchto kampaní je výrazně vyšší, protože zobrazujete reklamu jen lidem, kteří už s vámi přišli do kontaktu.

    1. Reklamní sdělení a kreativa

Prostor pro kreativní ztvárnění reklam a testování různých typů sdělení je velký. Bojujete proti mnoha konkurentům, kteří by také rádi obsadili reklamní prostor. Právě to, jak zaujmete, výrazně ovlivňuje rentabilitu a úspěch.

    1. Zvýšení povědomí o značce

Dochází k němu i přes bannerovou slepotu. Od billboardů po televizi jsou desítky možností, kde si zaplatit reklamu. Ale tady platíte jen za proklik, můžete velmi dobře cílit a především výsledky přesně změřit. Proto má display reklama místo v mediálním mixu.

České reklamní sítě

Největšími reklamní sítí s nejpokročilejšími možnostmi cílení disponuje Google a systém Google Ads AdWords. V závěsu se drží síť Seznamu a systém Sklik.
Menší síti disponuje systém Etarget a patří sem i síť Facebook, která rovněž umožňuje platby za proklik.