PPC reklama ve vyhledávání

PPC reklama ve vyhledávačích je jedna z nejefektivnější a nejpřesnějších reklam. Oslovujete hledající v momentě, kdy se zajímají o vaše zboží nebo služby. Existuje lepší moment pro oslovení zákazníků? V dnešním světě marketingu a nákupního chování platí, že buď mě zákazníci znají, nebo mě musejí najít a právě od toho tu PPC reklama ve vyhledávání je.

Možnosti a výhody

Kampaně lze velmi přesně cílit a optimalizovat dle vašich cílů. Chcete zásah nejužší cílové skupiny? Potřebujete zvýšit návštěvnost i z obecnějších klíčových slov? Zajímá vás jen, kolik vás bude stát jedna objednávka? Vše lze a možnosti stále přibývají.

  1. Poměr cena/výkon

  2. Platíte jen za proklik, tedy jen za návštěvu někoho, kdo hledá informace o tom, co nabízíte. Právě takový návštěvníci mají největší tendenci nakupovat. Můžete investovat do jiných typů propagace, ale všude jinde oslovujete lidi v dřívější fázi nákupního cyklu, což je dražší. Proto je poměr cena/výkon velmi dobrý.

  3. Cílení

  4. Přesnější cílení nenajdete. Snad jen, že zvednete telefon a přímo zavoláte lidem, o kterých víte, že právě teď vás hledají. Kampaň nastavujeme podle vašich cílů a možností. Dá se cílit na regiony, města, zařízení či jazyky a za pomoci různých shod a vylučujících slov lze zásah ještě zpřesnit a zefektivnit kampaň.

  5. Rychlost

  6. Nastavení a spuštění kampaně je dle rozsahu otázka několika hodin maximálně dnů a okamžitě zvyšujete návštěvnost svých stránek. Pro porovnání se SEO, zde za stejný čas stihnete maximálně analýzu.

  7. Variabilita

  8. Kampaně se dají měnit 24/7. Potřebuje snížit rozpočet, protože nestíháte vyřizovat objednávky? Rozšířili jste nebo zúžili sortiment? Nebo chcete něco jen rychle otestovat? Vše se dá a kampaň poběží přesně podle vašich představ.

  9. Vyhodnocování

  10. Velmi přesně se dá díky analytickým nástrojům zjistit, jak jsou kampaně přínosné. A protože víte, kolik jste zaplatili, tak snadno spočítáme, jestli je vše v pořádku, nebo je třeba kampaně upravit.

PPC v českých vyhledávačích

PPC reklamu ve vyhledávači Google zajišťuje systém AdWords a ve vyhledávači Seznam systém Sklik. Ostatní vyhledávače zobrazují výsledky vyhledávání Google a tedy i reklamy z AdWords.