PROFICIO newsletter: Jak na silný brand? Pomůže vám Instagram SEO i Pinterest

Budování silného brandu jen tak nějaké ořezávátko nezvládne. Jako základní stavební kameny budete potřebovat tým a správně zvolené marketingové kanály a nástroje. Neobejdete se bez dobrých textů, které vám pomůžou vyladit SEO. A hlavně to nezapomeňte měřit! Úspěšnost můžete vyhodnotit například pomocí atribučních modelů. A kdyby náhodou všechno nešlapalo jako hodinky, dopřejte svému brandu pořádný restart.  

Napsali jsme pro vás

Pokročilé atribuce

Pokročilé atribuce: Přesnější vyhodnocení kampaní

Atribuce jsou pravidla, podle kterých při vyhodnocování kampaní nebo kanálůurčíte, nakolik vám pomohly k plnění marketingových cílů. Těchto pravidel (atribučních modelů) existuje celá řada. Seznamte se s několika z nich.

BRANDstorming

Co obnáší budování lovebrandu

Tématem letošního BRANDstormingu byla cesta k lovebrandu. Na pódiu se vystřídalo 13 řečníků, kteří postupně představili úspěšné kampaně, ale i fuckupy. Jak si poradila RC Cola a proč je důležitý silný tým? Vše se dozvíte v článku.

Brand Restart

Nefunguje to. A vyzkoušeli jste (Brand) Restart?

Ať už jde o úpravu firemní kultury nebo kompletní rebranding, změny musíte vždy provádět v souladu se značkou. V opačném případě riskujete, že se vám rozpadne pod rukama. Přečtěte si, jaké tipy nám dali řečníci konference Brand Restart.


Co se děje v online marketingu

Vylaďte reklamní texty Vylaďte reklamní texty

Vytvořit dobrý reklamní příspěvek není snadné. Stojí to hodně práce, přemýšlení a kreativity. Mrkněte se na pár tipů, které vám celý postup usnadní.

 

SEO v roce 2019SEO v roce 2019: Jak na linkbuilding

Víte, jak váš web dostat v organickém vyhledávání co nejvýše? Velkou část práce udělají zpětné odkazy.

 

Jak získat followery na Instagramu Instagram SEO

Tato sociální síť překročila hranici miliardy měsíčních aktivních uživatelů, takže bitva o pozornost je stále drsnější. Na scénu přichází Instagram SEO.

 

Jak na Pinterest

Začínáme s Pinterestem

Přidat se na Pinterest může vypadat jako hračka. Nahrajete fotku a voila. Pokud se ale na této síti snažíte popostrčit svůj byznys, měli byste toho dělat mnohem více.

 


„Marketing je umění nacházet příležitosti, rozvíjet je a výnosně jich využívat.“

Philip Kotler a PROFICIO tým

Dejte vědět, jak se vám článek líbil.

Děkujeme. Nenechte si ujít další články.

Tady je evidentně co zlepšovat. Pomůžete nám s tím?

Tereza Paďourová

Tereza Paďourová

Obsah je králem marketingu, tak píšu. Za manžela mám sice copywriting všeho druhu, ale čas od času mu ve vší počestnosti zahýbám se sociálními sítěmi a PR.

Datum publikace: | Rubrika: Newsletter

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.