PROFICIO newsletter: Jak na silný brand? Pomůže vám Instagram SEO i Pinterest

Budování silného brandu jen tak nějaké ořezávátko nezvládne. Jako základní stavební kameny budete potřebovat tým a správně zvolené marketingové kanály a nástroje. Neobejdete se bez dobrých textů, které vám pomůžou vyladit SEO. A hlavně to nezapomeňte měřit! Úspěšnost můžete vyhodnotit například pomocí atribučních modelů. A kdyby náhodou všechno nešlapalo jako hodinky, dopřejte svému brandu pořádný restart. 

Napsali jsme pro vás

Pokročilé atribuce

Pokročilé atribuce: Přesnější vyhodnocení kampaní

Atribuce jsou pravidla, podle kterých při vyhodnocování kampaní nebo kanálůurčíte, nakolik vám pomohly k plnění marketingových cílů. Těchto pravidel (atribučních modelů) existuje celá řada. Seznamte se s několika z nich.

BRANDstorming

Co obnáší budování lovebrandu

Tématem letošního BRANDstormingu byla cesta k lovebrandu. Na pódiu se vystřídalo 13 řečníků, kteří postupně představili úspěšné kampaně, ale i fuckupy. Jak si poradila RC Cola a proč je důležitý silný tým? Vše se dozvíte v článku.

Brand Restart

Nefunguje to. A vyzkoušeli jste (Brand) Restart?

Ať už jde o úpravu firemní kultury nebo kompletní rebranding, změny musíte vždy provádět v souladu se značkou. V opačném případě riskujete, že se vám rozpadne pod rukama. Přečtěte si, jaké tipy nám dali řečníci konference Brand Restart.


Co se děje v online marketingu

Vylaďte reklamní texty

Vylaďte reklamní texty

Vytvořit dobrý reklamní příspěvek není snadné. Stojí to hodně práce, přemýšlení a kreativity. Mrkněte se na pár tipů, které vám celý postup usnadní.

SEO v roce 2019

SEO v roce 2019: Jak na linkbuilding

Víte, jak váš web dostat v organickém vyhledávání co nejvýše? Velkou část práce udělají zpětné odkazy. Jak získat followery na Instagramu

Instagram SEO

Tato sociální síť překročila hranici miliardy měsíčních aktivních uživatelů, takže bitva o pozornost je stále drsnější. Na scénu přichází Instagram SEO.

Jak na Pinterest

Začínáme s Pinterestem

Přidat se na Pinterest může vypadat jako hračka. Nahrajete fotku a voila. Pokud se ale na této síti snažíte popostrčit svůj byznys, měli byste toho dělat mnohem více. 


Marketing je umění nacházet příležitosti, rozvíjet je a výnosně jich využívat.“

Philip Kotler a PROFICIO tým

Tereza Paďourová
Tereza Paďourová

Obsah je králem marketingu, tak píšu. Za manžela mám sice copywriting všeho druhu, ale čas od času mu ve vší počestnosti zahýbám se sociálními sítěmi a PR.

Související články