PROFICIO newsletter: Jaké novinky zavál podzim na sociální sítě?

Za poslední měsíc se především na Facebooku vyrojila spousta novinek. Některé jsou dobrou zprávou, pár z nich ale může přidat vrásky na čele. Je potřeba měnit strategie nebo jde jen o planý poplach? Opět po měsíci vám přinášíme pravidelnou dávku informací v PROFICIO newsletteru.

Objevilo se u nás na blogu


Jak jsme redesignovali web Dovolena.cz

Úspěšně jsme dokončili redesign webu Dovolena.cz, kterým prochází stovky tisíc návštěvníků. Přečtěte si, jak jsme postupovali, kde jsme udělali chybu při spouštění a jak to nakonec dopadlo.


3+1 nastavení, které promění prokliky v návštěvy

Ve výsledcích kampaní se často stává, že čísla prokliků jsou vyšší než následná návštěvnost webu. Jaká nastavení tyto rozdíly způsobují? Která z nich můžete ovlivnit? Proměňte s našimi radami čísla v návštěvy.


Letem světem sociálních sítí

Největší změny v organickém dosahu

Explore Feed je čerstvá novinka Facebooku. V některých zemích ale její testování probíhá odlišně a stránkám se dramaticky propadá dosah.

Pád dosahu a interakce na Instagramu

Potkali jste pád dosahu svého obsahu i na Instagramu? Zjistěte, co s tímto problémem můžete udělat.

Konec digitální reklamy tak, jak ji známe?

Prohlížeč Safari ve své nové aktualizaci přišel s nepříjemnou novinkou. Maže cookies třetích stran. Co tato změna znamená pro digitální reklamu?

Reklamní účel pro zprávy na Facebooku

Mezi další novinku Facebooku patří reklamní účel pro inzerenty, kteří chtějí své zákazníky oslovit skrze Messenger. Jak ho využít?


Dobré rady nad zlato

Kdy sdílet příspěvky na sociálních sítích

Mít chaos v příspěvcích na sociálních sítích se nevyplácí. Podívejte se na přehlednou grafiku, která vám v tom udělá pořádek.

Svět ve 360°: Jak na virtuální prohlídku

Jak vznikají virtuální prohlídky známé z Google maps? Naučte se možnosti, jak si je můžete sami vytvořit.

 


Přejeme Vám příjemný podzim a za měsíc opět na viděnou,

Tým PROFICIO

Michaela Kosičová

Michaela Kosičová

Připravuji pravidelný newsletter s novinkami z online marketingu a udržuji vás v obraze. Klientům pomáhám získat zákazníky na první přečtení, protože první dojem je jen jeden.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.