PROFICIO newsletter: Jste připravení na 3D obrázky a změny na GLAMI?

Chtěli byste reklamu, kterou zákazník nepřehlédne? Pak je displayová kampaň to pravé. Ukážeme vám, jak se vyznat v množství formátů a specifik. Ani na Facebooku nemůžete zůstat pozadu. V posledních dnech spustil Creator Studio, změnil vzhled a rozšířil možnosti použití 3D obrázků. U této sítě ještě chvíli zůstaneme a podíváme se i na cílení inzerce a vyhodnocování sentimentu. A to pořád není všechno, co v newsletteru najdete. Čekají nás také změny na GLAMI a mrkneme, co dokáže vyladěné SEO a kvalitní PR.

Napsali jsme pro vás

GLAMI mění feedy

Na GLAMI musíte nově uvádět složení oblečení

Stovky obchodů na jednom místě. To je GLAMI – vyhledávač módy a srovnávač zboží. Nově bude ve feedech vyžadovat informaci o materiálu a procentuálním zastoupení jednotlivých složek. Jakým změnám se nevyhnete?

Jak na display reklamu

Vyznáte se ve formátech pro display reklamu?

Na display reklamu narazíte v obsahové síti, na webech nebo sociálních sítích. Pokud tyto bannery připravujete, musíte si pohlídat formát, rozměry i velikost souboru či umístění. Abyste se v tom neztratili, nachystali jsme pro vás kompletní přehled.

Možnosti cílení na Facebooku

Znáte možnosti cílení na Facebooku?

Všichni dobře znají klasické zacílení dle lokality, věku nebo třeba zájmů. Určitě vám není cizí ani cílení na podobná publika nebo návštěvníky webu. Existují ale ještě další zajímavé možnosti, které mají potenciál. Pojďte s námi mrknout na některé z nich.


Co hýbe světem online marketingu

SEO nástrojeSEO nástroje, které by vám neměly utéct

Crawlery, nástroje na kontrolu duplicit, analýzu klíčových slov… Je toho hodně, co vám pomůže dělat dobré SEO.

PR článkyJak a proč psát PR články?

Kvalitní text přivede nové zákazníky a pomůže i při linkbuildingu. Zjistěte, jak napsat opravdu dobrý PR článek.

3D fotky na Facebooku3D fotky na desktopu i Androidu

Vytvářet 3D fotky můžete nově i na zařízeních s Androidem, ve Facebook Stories i webovém rozhraní Facebooku.

Filip PodstavecRozhovor s Filipem Podstavcem

Ve videu se zakladatelem Marketing Mineru se dozvíte, jaké změny se v tomto nástroji chystají, jak řešit koncept E-A-T a kde lze v rámci SEO analýzy ušetřit čas.

Jak měřit sentimentJak na sítích měřit sentiment

Schopnost vyhodnocovat sentiment může do marketingu přinést velký užitek. Jde to i na Facebooku?


Že by měl mít zásnubní prsten cenu 3 až 5 platů? Zdánlivě lidové rčení je ve skutečnosti marketingovou kampaní diamantové společnosti De Beers.

PROFICIO tým

Dejte vědět, jak se vám článek líbil.

Děkujeme. Nenechte si ujít další články.

Tady je evidentně co zlepšovat. Pomůžete nám s tím?

Tereza Paďourová

Tereza Paďourová

Obsah je králem marketingu, tak píšu. Za manžela mám sice copywriting všeho druhu, ale čas od času mu ve vší počestnosti zahýbám se sociálními sítěmi a PR.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.