PROFICIO newsletter: Novinky z marketingového světa jsou tady. Zjistěte, jak posílit značku a kralovat jako Queen

Měsíc, kdy slavíme svátek zamilovaných, začíná i jedním zlomeným srdcem. Google nedávno oznámil, že postupně přeruší přístup k API Google+. To znamená pomalý, ale jistý konec téhle platformy.

Vzestup naopak zažívá sociální síť, kterou mnozí pár let zpátky považovali za mrtvou – LinkedIn. Máme pro vás pár tipů, jak na něm vytvořit firemní profil. Hned potom si nezapomeňte založit skupinu na Facebooku. A jestli chcete v reklamě válet aspoň tak jako Queen, nezapomeňte do svých řad povolat také influencery. Tak se pusťte do čtení!

Napsali jsme pro vás

LinkedIn: Jak na firemní profil

Víte, jak firmu prezentovat na LinkedInu?

LinkedIn je nejpopulárnější profesní síť na světě. Počet uživatelů přesahuje 590 milionů a jen v České republice ho používá více než 1,2 milionu uživatelů. Proč má smysl založit si firemní profil, a jak z něj vytěžit co nejvíc? To se dozvíte v článku.

Queen: Lamač reklamních rekordů

Queen jako lamač srdcí a reklamních rekordů

Podle webu Queenpedia vzniklo mezi lety 1985 a 2012 více než 6 desítek reklam s písněmi od Queen. Podtrženo, sečteno – suverénně patří mezi nejpoužívanější interprety v historii reklamy. Připomeňte si s námi jedny z těch nejznámějších.


Co se děje ve světě online marketingu

Facebook AnalyticsReporty na míru s Facebook Analytics

Nová aplikace umožní sledovat klíčové metriky kampaní přímo z vašeho mobilního telefonu. Konečně!

 

Skupiny na FacebookuProč by měly značky mít skupinu?

Pokud je pro vás důležitý community management, měli byste se zaměřit na skupiny. Facebook do jejich rozvoje investuje čím dál víc úsilí. A ví proč.

 

Najděte si influenceraNajděte si svého influencera

Zvyšují důvěryhodnost brandu a mluví jazykem cílové skupiny. Potřebujete ještě další důvody, proč začít spolupracovat s influencery?

 


Balet je stále populární, ale uvnitř je mrtvý. Nepracují v něm ti nejlepší lidé, kvalitnější umělce najdete u reklamy.“

Sergej Polunin a PROFICIO tým

Tereza Paďourová

Tereza Paďourová

Obsah je králem marketingu, tak píšu. Za manžela mám sice copywriting všeho druhu, ale čas od času mu ve vší počestnosti zahýbám se sociálními sítěmi a PR.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.