PROFICIO newsletter: Ohlédněte se za rokem 2017

Než začnete plnit všechny plány a předsevzetí do nového roku, ohlédněte se s námi za tím loňským. Ve speciálním novoročním newsletteru se s vámi podělíme o to nejlepší, nejčtenější a nejzajímavější, co jste za uplynulý rok měli šanci potkat.

Střípky ze sociálních sítí

To nejlepší z Instagramu za rok 2017

Na začátku roku jsme dali dohromady účty všech markeťáků, které na Instagramu sledujeme, a vymáčkli z nich ty nej příspěvky. Navíc jsme se podívali i do věštecké koule, co nás na Instagramu čeká v roce 2018.

Nejpovedenější tweety za rok 2017

Další sociální síť, kterou jsme prozkoumali naším zvědavým okem, je Twitter. Prohlédněte zajímavé statistiky a připomeňte si, co nám ptáček loni vycvrlikal.


Nejčtenější články z našeho blogu

Narozeninový dárek pro Sportobchod.cz

Loňským statistikám vévodila případová studie, ve které jsme se podělili o oslavu narozenin našeho klienta. Jak probíhala?

YouTube mění pravidla hry

Kauza kolem YouTube je stále aktuální. Jakými změnami gigant prošel v loňském roce a jak se podepsaly na jeho fungování?

Jak jsme redesignovali web Dovolena.cz

Zaujala vás také další případová studie, tentokrát o redesignu webu. Už víte, kde jsme udělali chybu a jak to nakonec dopadlo?


Nejčtenější články z našich newsletterů

Jak dosáhnout 6 800 komentářů za půl hodiny

I newsletter ovládly případovky. O první informoval newsfeed a poradil, jak udělat nejlepší livestream na světě.

Jak zvýšit organickou návštěvnost o 1000 %

Další případová studie se objevila na eVisions. Inspirujte se a zvyšte návštěvnost a konverzi z přirozených výsledků vyhledávání.

Infografika: Jak a co Češi nakupují na internetu?

V loňském roce vás také zaujal průzkum DPD, který se zajímal o to, jak se chovají lidé při nákupech v tuzemsku i v Evropě.


Pour féliciter 2018


Děkujeme za přízeň v loňském roce a těšíme se za měsíc opět na viděnou.

Tým PROFICIO

Michaela Kosičová

Michaela Kosičová

Připravuji pravidelný newsletter s novinkami z online marketingu a udržuji vás v obraze. Klientům pomáhám získat zákazníky na první přečtení, protože první dojem je jen jeden.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.