PROFICIO newsletter: Připomeňte si ty nejzářivější marketingové střípky roku 2016

Každý úspěšný rok si zaslouží bilanci. Proto se s námi podívejte na ty nejzásadnější události, o kterých jsme vás na blogu informovali.

To nejlepší ze sociálních sítí

Nejlepší tweety online markeťáků

Našli jsme nejpopulárnější statusy markeťáků a z nich vybrali ty nejzajímavější. Podívejte se, co loni nejvíce hýbalo Twitterem.

Nejpovedenější marketingové fotky z Instagramu 2016

Prozkoumali jsme hloubku také jiné sociální platformy, Instagramu. Podívejte se na nejvychytanější příspěvky markeťáků z uplynulého roku.

5 nejčtenějších článků na našem blogu

Heureka.cz se spojila s Rockaway

Tato zpráva hýbala e-commerce scénou v polovině roku. Jaké okolnosti fúze měla a co se nakonec stalo s antikampaní Bezheureky.cz?

Je Brand Lift cool?

Co je to Brand Lift a vyplatí se i pro vás? Podrobili jsme YouTube zkoušce, abychom vám usnadnili rozhodnutí. Podívejte se na překvapivé výsledky.

 

Pohlídejte si redesign webu z pohledu SEO

Nezapomeňte také na spoustu nebezpečí. Využijte návod, jak se vyhnout problémům a všechno zvládnout bez dlouhodobých škod.

Pište lepší výzvy k akci v inzerátech

Už jste vyzkoušeli náš tahák pro CTA? Zahrajte si na loutkáře a přilákejte uživatele na váš web. Máme tipy, které využijete (nejen) při tvorbě inzerátů.

Školení copywritingu Marka Prokopa

Přečtěte si, co důležitého se Smůťa dozvěděl a co mu přineslo. Vyplatí se školení i pro zkušeného markeťáka?

 

 

Nejčtenější články z našich newsletterů

Co by měl každý vědět o tom, jak se dělá web

„Dobrý den, potřebujeme webové stránky. Jste schopen je dodat? A kdy to může být hotové?“ I takové e-maily na světě existují. Tento článek Otto sepsal proto, aby podobné zprávy zanikly.

 

Komunikace na Facebooku: Bavit nebo prodávat?

Kdo nakupuje přes Facebook? A kdo je skutečný fanoušek vaší firmy? Chcete prodávat nebo sbírat lajky? Odpovědi na tyto a další esenciální otázky firemního Facebooku najdete v článku Milana Třísky na webu Mladypodnikatel.cz.

 

Srovnání měření konverzí Facebooku a Google Analytics 

Reportuje vám Facebook jiná čísla, než máte v GA? Přečtěte si, čím to je a jak jednotlivé nástroje statistiky měří.

Chcete dostávat novinky z online marketingu na svůj mail?

Přihlaste se do našeho newsletteru. Na začátku měsíce vám vždy pošleme to nejdůležitější, co se u nás i ve světě událo.

Přihlásit se

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *