PROFICIO newsletter: Tvořte e-maily jako ze škatulky. TikTok, běží vám čas!

Zobrazují se vám e-maily správně? Pokud ano, postupovali jejich tvůrci správně. Jaké kroky je potřeba splnit a co si pohlídat? Přečtěte si první článek našeho březnového newsletteru. Podělíme se s vámi také o tipy, které jsme přivezli z nedávných konferencí. Hned potom se podíváme, jaké novinky chystá Facebook a Google a jak mohou vašemu marketingu pomoct chatboti nebo nová sociální síť TikTok. Pusťte se do čtení, čas běží. TikTak.

Najdete u nás na blogu

Newsletter - jak na jeho tvorbu

Tipy pro tvorbu newsletteru: Šablony, kódování a užitečné nástroje

U e-mailingu se můžete pořádně zapotit. Občas je to raketová věda, protože každý klient (Seznam, Centrum, Gmail, Outlook apod.) může zobrazit konkrétní části odlišně. Jak se s tím vypořádat a co byste obecně měli dodržovat?

Trendy v online marketingu

SmartTalk: Customer Experience a začátek konce markeťáků

Co je to Customer Experience? Může mít podobu chatbota, práce na sociálních sítích nebo automatizace. Každý ze speakerů SmartTalku k tématu přistupoval trochu jinak a přinesl spoustu zajímavých tipů. Přečtěte si o nich!

Konference Marketing with Love

3 přednášky, do kterých jsme se zamilovali na Marketing with Love

Dají se v marketingu skloubit emoce a čísla? Pokud jste jen na vteřinu zapochybovali, pak jste prohráli bitvu jménem „Dobrá práce“. Konference Marketing with Love ukázala, že mnohem důležitější než krátkodobé výsledky je budování silné značky.


Ze světa online marketingu

Google nákupyNakupujte přes obrázky

Další místo, kde ulovit zákazníky, se rýsuje. Google testuje možnost označení produktů a zobrazení jejich ceny přímo v obrázkovém vyhledávání.

 

Facebook skupiny

Nástroje pro skupiny na Facebooku

Různá vylepšení pro facebookové skupiny budou postupně přibývat v následujících měsících. Těšit se můžete například na formátování textu.

 

TikTok

TikTok: Anatomie nové sociální sítě

Followeři tam přibývají skoro sami, srdíčka máte jako bohatství a denně konzumujete velké množství obsahu. To je TikTok, jehož marketingový potenciál nabývá na síle.

 

ChatbotiJak využít chatboty

Chatboti mají stále větší vliv na prodeje větších i menších firem. Mrkněte se, jak vám mohou pomoct představit produkt nebo získat nové zaměstnance.

 


Jsem přesvědčen o tom, že marketing je tou nejmocnější silou, kterou mají k dispozici lidé, kteří chtějí dosáhnout změny.“

Seth Godin a PROFICIO tým

Tereza Paďourová

Tereza Paďourová

Obsah je králem marketingu, tak píšu. Za manžela mám sice copywriting všeho druhu, ale čas od času mu ve vší počestnosti zahýbám se sociálními sítěmi a PR.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.