PROFICO newsletter: Inspirujte se ze zkušeností druhých

V červencovém newsletteru jsme vám poslali další nálož informací z uplynulých konferencí. A protože praxe je nejlepší učitelkou, našli jsme pro vás zajímavé případové studie.

Poznatky z konferencí


Jak dostat obsah na první místo

Na konferenci Content First jsme očekávali nálož nových trendů a praktických řešení v obsahovém marketingu. Domů jsme přivezli čtyři bločky plné poznámek. Pojďte se podívat, co jsme se dozvěděli.


Nejužitečnější informace z Heureka Roadshow

Už popáté vyjeli zástupci Heureky, aby zblízka představili její fungování, předali tipy na zlepšení a zodpověděli dotazy. Jaké cenné rady jsme si odtud dovezli?

Případové studie

Jak zvýšit organickou návštěvnost o 1000 %

Inspirujte se případem, kdy se podařilo zvýšit návštěvnost webových stránek a konverzí z přirozených výsledků. A výrazně nad stanovený cíl.

5 zbytečných chyb v milionovém launchi

Vyvarujte se chyb, kvůli kterým můžete přijít až o stovky tisíc. Vlastní zkušenosti a příležitosti pro zlepšení na svém blogu sepsal Václav Krajňák.

Rady na závěrImportování nákladů do Google Analytics

Rozčiluje vás, že nemáte v Analytics údaje o nákladech na kampaně z jiných zdrojů než je Google AdWords? Zjistěte, jak jednoduše tento problém vyřešit.

Jak mluvíte s fanoušky?

Ujasněte si, jak budete komunikovat se svými fanoušky. Přečtete si článek a naučíte se, jak zvolit tonalitu a jak s ní pracovat.


Přejeme krásný začátek prázdnin.

Tým PROFICIO

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *