PR – Public Relations

S dobrým PR dokážete vygenerovat zisk a vybudovat povědomí o značce, službě nebo produktu za relativně nízké náklady. Pomůžeme vám nastavit strategii a vytvořit obsah, díky kterému získáte důvěru potenciálních zákazníků.


PR jako posila firemní identity

Bez budování dobrého jména se neobejde žádná značka. PR podporuje celkový rozvoj brandu, a proto by mělo být součástí vaší dlouhodobé strategie. Potřebujete, aby vaši zaměstnanci pochopili, jaká je v tom jejich role? Objevila se o vás negativní zmínka a řešíte krizovou komunikaci? Chcete svůj příběh dostat do médií? Pak je PR tím správným nástrojem.

Jak při PR postupujeme

Analýza výchozího stavu

Abychom mohli začít připravovat jednotlivé kroky, nejprve se zaměříme na detailní pochopení vašeho byznysu. Podíváme se na všechny vaše aktivity a jejich dosavadní výsledky, komunikační kanály i konkurenci.

Definování cílů a nástrojů

Společně si stanovíme, jakých cílů chcete pomocí PR dosáhnout a najdeme pro to vhodné nástroje. Bude to Brand Awareness? Stojíte o efektivnější produktovou komunikaci nebo například zvýšení pozitivní publicity?

Spuštění kampaně

Určíme, koho má kampaň zasáhnout. Zjistíme, kde cílovou skupinu najdeme a vytvoříme mediální plán. Budeme pracovat s tématy, která dobře vykreslí firmu či produkt a jsou zároveň zajímavá pro společnost i vybraná média. 

Vyhodnocení

Průběžně budeme vyhodnocovat, jak se jednotlivým aktivitám daří a jestli plní stanovená KPI – ať už je to zvýšení počtu poptávek, získání kontaktů na potenciální zákazníky nebo například mediální zásah.

Proč se pustit do PR právě s námi?

Na velikosti projektu nezáleží. Z každé informace vám pomůžeme udělat téma, které vaše cílová skupina nepřehlédne. Rádi se s vámi pustíme do jednorázové kampaně i dlouhodobé spolupráce, a to ať už jste velká firma nebo startup. 

Jako strategická agentura s digitálními kořeny máme specialisty pro každou oblast online marketingu. Nad projekty se zamýšlíme komplexně dokážeme vám připravit vhodný marketingový mix, do kterého PR ideálně zapadne. Je u nás běžné, že PR specialista spolupracuje s profíky na SEO, PPC nebo třeba e-mailing.

 

PROFICIO nám dopřává výkonnostní all-inclusive”

Ondřej Bumbálek

Marketingový ředitel, Student Agency

Společně jsme vystavěli úspěšnou marketingovou strategii”

Luděk Suchomel

Marketingový ředitel, Ytong

I díky super spolupráci teď hrajeme první ligu”

Josef Mech a Adam Jurák

Jednatel a Marketingový ředitel, Sportobchod.cz

Detailní strategie nám otevírá cestu na zahraniční trhy”

Rudolf Jániš

Majitel a zakladatel společnosti, Sanitino

Společně posouváme své limity”

Michal Hubík

CEO, Aktin.cz

S PROFICIEM rosteme. Už více než 6 let v dvouciferných hodnotách”

Dominik Řihák

Jednatel, Top-obaly.cz

Díky PROFICIU odbavujeme rekordní množství cestujících”

Radek Zábranský

Ředitel obchodu a strategického marketingu, Letiště Bratislava

Pravidelně pro vás píšeme na blog

A to není všechno

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích