Marketing a reklama ve vyhledávačích

SEM marketing (Search Engine Marketing) jsou veškeré marketingové aktivity, kterými získáte návštěvnost z vyhledávačů. Především tedy SEO, což je snaha o získání kvalitní návštěvnosti z přirozených neplacených výsledků vyhledávání a PPC placená inzerce ve vyhledávání. V českém prostředí se dá hovořit především o reklamě na Google a na Seznamu.

SEO – Optimalizace pro vyhledávače     PPC reklama ve vyhledávání

Reklama na Google

Veškeré nastavení se provádí přes rozhraní AdWords, kde se nastavují a spravují kampaně. Jakožto hlavní příjem Googlu je AdWords neustále rozšiřováno a inovováno tak, aby nabídlo inzerentům ty nejpokročilejší možnosti pro cílení a oslovení potenciálních zákazníků.

Reklama na Seznamu

Kampaně ve vyhledávání i v reklamní síti se vytvářejí a spravují v systému Sklik. Rovněž Seznam pracuje neustále na zdokonalování, mezi které patří rozšíření o možnosti bannerové reklamy nebo plánované behaviorální cílení umožňující přesnější a relevantnější reklamu pro uživatele.