RTB – Real time bidding

Pokud chcete funkční display kampaně, potřebujete bannery na viditelných pozicích. To jsou ty, které na první pohled chytí oči uživatele a udrží jeho pozornost. Zároveň musíte takové bannery umístit na kvalitní weby s brand safe obsahem. Rádi vám s tím pomůžeme.


Přesné cílení a maximální vizibilita

RTB kampaně jsou dražší než bannery v PPC nebo i nákup na přímo u publishera. Při precizním řízení ale na oplátku získáte maximálně afinitní cílení a vizibilitu i přes 80 % všech zaplacených impresí. To se vyplatí primárně u brandových kampaní, které cílí na úzkou cílovou skupinu.

Jak využíváme RTB platformy?

Stanovení cílů

Stanovíme si cíle kampaně, které metriky budeme vyhodnocovat a jaké by měly být dopady na výkon vašeho businessu. A to ať už chcete budovat značku nebo spustit výkonnostní kampaň.

Volba platformy a cílení

Pracujeme s nástrojem DV360 (dříve DoubleClick) i Adformem. Využíváme DMP (Data Management Platform), což nám umožňuje namíchat vám ideální mix pro dosažení cílů.

Správné formáty

Výhodou RTB oproti PPC je možnost nakupovat prémiové formáty jako Branding, Interscroller nebo reklamy v HbbTv. Formáty vybereme v závislosti na cíli a možnostech kreativy.

Reporting

Nekoukáme jen na imprese a prokliky. Zajímá nás dopad na business. U kampaní na Awareness se k vyhodnocení vracíme i později, abychom vyhodnotili vliv na tržby, nebo preferenci.

Proč se pustit do RTB právě s námi?

Byli jsme mezi prvními tuzemskými agenturami, které navázaly úzkou spolupráci s Adformem. Máme bohaté zkušenosti s RTB kampaněmi na českém trhu i v zahraničí. V našem pojetí je RTB vždy součástí širšího mixu komunikačních kanálů, ale pokud si budete chtít spolupráci vyzkoušet jen v této oblasti, rádi se do toho pustíme. Na základě vašich dalších aktivit dokážeme zvolit nejefektivnější využití RTB ekosystému.

Jako strategická agentura s digitálními kořeny máme specialisty na každou oblast online marketingu a na projektech vždy spolupracujeme napříč týmy. Webové stránky budou uživatelsky přívětivé, obsah optimalizovaný a zároveň čtivý. Kreativa vašich kampaní bude rozpoznatelná a funkční. Veškerá naše práce vychází z dat a je pravidelně podrobená analýze.

 

S čím vám pomůžeme

Audit aktuálních kampaní

Nastavení kampaní můžeme auditovat i pokud nemáte vlastní účty, a to na základě reportů, které dostáváte, a výsledků v Google Analytics. Dokážeme také vyhodnotit, jak stávající nastavení pomáhá vašim business cílům.

Implementace DV360, Adform

Pro dlouhodobé strategické uchopení akvizičních kampaní a remarketingu jsou tyto platformy důležité. Implementace není nejjednodušší. ale zdaleka ani náročná. Rádi vás celým procesem provedeme.

Plánování a realizace

Na základě dat připravíme komplexní plán budoucí kampaně včetně rozpočtu a s vhodnými cíli. Kampaně odřídíme tak, aby měly skutečný efekt. Díky letitým zkušenostem dovedeme odhadnout, co se vám vyplatí. 

Kompletní tvorba kreativy

Rich media, storytelling, Branding, Interscroller nebo video chystáme vždy na míru. Naše kreativní dílna pro vás připraví trefnou a zároveň vkusnou grafiku. Takovou, u které se budete těšit, až ji uvidí vaši zákazníci.

Pracujeme na projektech, které lidi baví

PROFICIO nám dopřává výkonnostní all-inclusive”

Ondřej Bumbálek

Marketingový ředitel, Student Agency

Pomohli jsme

Společně jsme vystavěli úspěšnou marketingovou strategii”

Luděk Suchomel

Marketingový ředitel, Ytong

Pomohli jsme

I díky super spolupráci teď hrajeme první ligu”

Josef Mech a Adam Jurák

Jednatel a Marketingový ředitel, Sportobchod.cz

Pomohli jsme

Detailní strategie nám otevírá cestu na zahraniční trhy”

Rudolf Jániš

Majitel a zakladatel společnosti, Sanitino

Pomohli jsme

Společně posouváme své limity”

Michal Hubík

CEO, Aktin.cz

Pomohli jsme

S PROFICIEM rosteme. Už více než 6 let v dvouciferných hodnotách”

Dominik Řihák

Jednatel, Top-obaly.cz

Pomohli jsme

Díky PROFICIU odbavujeme rekordní množství cestujících”

Radek Zábranský

Ředitel obchodu a strategického marketingu, Letiště Bratislava

A to není všechno

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích