RTB (Real Time Bidding)

Potřebujete kampaní oslovit širší internetovou populaci, zvýšit povědomí o nabídce nebo přesně zacílit vaši skupinu na dalších médiích a při tom všem se vyhnout obvyklému handrkování o cenu s jednotlivými inzertními sítěmi? Díky RTB se v ČR dostane vaše bannerová reklama i na prémiové weby, které nejsou dostupné skrze AdWords a Sklik resp. obsahové sítě Google a Seznamu.

 S čím pomáháme:

  • nastavení a správa kampaní v Adform DSP
  • realizace retargetingových kampaní skrze RTB
  • změření dosahu a optimalizace investic do display reklamy.

Real Time Bidding je automatizovaný nákup bannerové reklamy. Bannerové plochy nakupujeme v aukci v reálném čase skrze DSP platformy. Při načtení stránky uživateli platforma SSP nabídne plochu do aukce inzerentům a DSP pošle uživateli tu nejvhodnější reklamu.

Výhody RTB

Nižší cena – díky pokročilým možnostem optimalizace a cílení dosáhneme nižší ceny za tisíc zobrazení a v konečném důsledku i za proklik.
Výkonnější kampaně – optimalizace kampaní v jejich průběhu na základě míry prokliku, míry konverze a mnoha dalších detailních analýz.
Pokročilé cíleníretargetingové kampaně cílící na předchozí návštěvníky webu, cílení dle témat stránek a na konkrétní domény.
Úspora času – díky intuitivnímu DSP rozhraní a vypuštění procesu vyjednávání o cenách s jednotlivými médii či mediální agenturou.

Schéma RTB

RTB reklama schéma