RTB (Real Time Bidding)

Potřebujete kampaní oslovit nejrelevantnější publikum? Chcete zvýšit povědomí o brandu pomocí exkluzivních formátů, zobrazovat se na kvalitních webech a přitom veškeré kampaně dynamicky řídit? Adform vám nabízí vše na jednom místě a my vám s tím pomůžeme.

Co je to RTB (Real Time Bidding)

Jedná se o transparentní nákup display reklamy v rámci aukčního systému, kdy přes SSP (Supply Site Platform) jednotliví vydavatelé nabízejí imprese a na druhé straně inzerenti poptávají prostor v DSP (Demand Site Platform). Vše probíhá v reálném čase.

Hlavní výhody Adformu (data a formáty)

  • Možnost zásahu širšího portfolia webů než Sklik a Google Ads. Adform také nabízí prostřednictvím HbbTV nákup prostoru na TV obrazovkách.
  • Nákup nestandardních prémiových formátů jako jsou interaktivní Rich Media, brandingy, nativní inzeráty nebo videa.
  • Možnost využití pokročilých custom-made cílení.
  • Adform umožňuje správu nejen RTB kampaní, ale i kampaní nakoupených na přímo, a to včetně sběru těchto publik k pozdějšímu zacílení.

Možnosti cílení kampaní (lookalike, DMP, remarketing, zájmy)

Cílení hraje jednu z klíčových rolí pro dosažení stanovených KPIs. Proto klademe velký důraz na správně zvolené publikum. Výhodou Adformu je především možnost cílení na uživatele, kteří nejvíce odpovídají vašim zákazníkům. Nemusíme zůstávat u klasického cílení, na které jsme zvyklí z ostatních platforem – demo, geo, cílení na zájmy a nákupní úmysly – Adform nám poskytuje další varianty:

Možnosti cílení

  • Konkrétní webové stránky nebo balíčky stránek zaměřené na určité téma.
  • Cross-Device cílení – umožňuje zasáhnout uživatele napříč zařízeními (mobil, desktop, tablet) a jednotlivými kanály. To znamená, že jsme schopní hlídat frekvenci na jednoho uživatele a nezahltíme ho reklamou. Navíc je možné zobrazovat jiné sdělení na mobilu a na desktopu, případně vytvářet storytelling.
  • Cílení na data vytvořené na míru od jednotlivých publisherů jako je Seznam, R2B2, CNC, CPEx a další.
  • Remarketing a cílení na podobná publika návštěvníků stránek nebo zákazníků, kteří dokončili nákup, integrovali s kreativou a podobně.
  • Možnost vytvářet storytelling, kdy v různých fázích rozhodovacího procesu ukazujeme uživatelům odlišné sdělení a formáty. 
 

Formáty

Adform nabízí širokou škálu klasických bannerů, videí, nativních inzerátů a prémiových formátů, které nenajdete v jiném prostředí (Sklik, Adwords), a tím je unikátní. Vytvořili jsme přehled nejzajímavějších formátů, které s námi můžete využít.

Proč realizace právě s námi?

Máme široké zkušenosti napříč odvětvími. Díky tomu dokážeme odhadnout, jaké cílení a strategie budou nejlépe fungovat. V rámci každé kampaně testujeme různá cílení, vylučujeme weby, bannery a cílení, která nedosahují potřebných výsledků. Kampaně pravidelně vyhodnocujeme a reportujeme

Ilustrační mediaplány

Připravili jsme pro vás několik variant mediaplánů s nejzajímavějšími formáty, které je možné přes Adform využít, a to včetně nákladů na správu a kreativu. Návrhy jsou pouze ilustrační – CPM (cena za tisíc zobrazení) a náklady na práci (podle zvolené strategie) se mohou měnit. Pro získání aktuálních informací není nic snazšího než nás kontaktovat.  

Mediaplán - Rich media