SEO analýza a zpětné odkazy

SEO analýza je srovnáním pravidel a doporučení vyhledávačů pro tvorbu webových stránek s aktuálním stavem vašeho webu. Je to ten nejlepší první krok, který vás upozorní na nedostatky, jejichž odstraněním podpoříte hodnocení stránek.
Zpětné odkazy jsou významným faktorem pro určení kvality stránek. Vyhledávače ale jejich hodnocení stále vyvíjí. Proto posoudíme vaši strategii budování zpětných odkazů a dodáme aktuální návrhy pro to, aby byla nejlepší možná.

S čím pomáháme:

  • posoudíme a opravíme nedostatky webu pro jeho posílení,
  • vyhodnotíme zpětné odkazy a přidáme doporučení k jejich získávání,
  • zanalyzujeme stav návštěvnosti stránek a potenciál vyhledávačů.

Obsah analýzy

  1. Kondice a přístupnost webu
  2. Nejdříve se ujistíme, že nekladete robotům vyhledávačů do cesty překážky, které jim brání vidět obsah. Oni tak mohou stránky projít a zaindexovat do svých výsledků. Následně vyvineme úsilí, abychom jim usnadnili činnost a dali jim všechny informace, které vám v hodnocení pomohou.

  3. Klíčová slova a obsah webu
  4. Cílem vyhledávačů je zobrazit hledajícím ty nejlepší výsledky, které nejlépe zodpoví jejich dotaz a vyřeší problém. Analýzou klíčových slov zjistíme, jaké jsou dotazy hledajících a uspořádáme je do uživatelsky příjemné obsahové struktury webu. Tím zajistíme to, že obsah je přínosný pro hledající a je vhodný ke sdílení.

  5. Zpětné odkazy a sociální sítě
  6. Zpětné odkazy jsou jako nezávislé hodnocení webu. Pokud jsou kvalitní, pak je to signálem, že i web je kvalitní. Tvorbě zpětných odkazů je dobré pomáhat, ale nepodléhat starým kouzlům s nákupem tisíců odkazů, kdy riskujete, že vyhledávače váš web penalizují. Dnes vítězí kvalita nad kvantitou. Integrujte sociální sítě, protože i ony se podílí na hodnocení vašeho webu.