Dejte o sobě vědět

Zaujměte lidi obsahem

Díky atraktivnímu obsahu a jasnému vizuálnímu stylu se zefektivní celý nákupní proces vašich zákazníků. Zaujmete nové lidi, přivedete je na svůj web a ve správný čas jim naservírujete informace, které je přesvědčí k nákupu.


Jak vám pomůžeme?

Zasáhneme vaši cílovku přímo do srdce

Obsahové strategie

Na základě poznání vašeho oboru a zákazníků najdeme nejlepší způsob, jak vás propagovat. Zjistíme, co lidi zajímá a nabídneme jim to.

Správa sociálních sítí

Postaráme se, abyste byli vidět na sociálních sítích. Zajistíme, že se každé sdělení dostane ke správné cílové skupině.

Dáme vaší značce tvář

Díky brandmanuálu bude vaše komunikace konzistentní a váš vizuální styl jasně rozpoznatelný. Odlišíte se od konkurence a lidé si vás budou pamatovat.

Přivedeme vám nové zákazníky

Texty napíšeme tak, aby každý návštěvník dostal přesně ty informace, které potřebuje a stal se z něj věrný zákazník.

Jakým obsahem jsme posunuli klienty vpřed?

Letiště Bratislava

Naše kampaň pomohla v roce 2018 zvýšit počet odbavených cestujících na 2 292 712. To v meziročním porovnání znamenalo velmi nadprůměrný růst o 18 %. Letiště tak překonalo dosavadní rekord v počtu odbavených z roku 2008.

Kromě kreativního konceptu celé kampaně jsme se postarali i o kompletní PR v médiích.

Konica Minolta

Pro technologického giganta jsme připravili kampaň pro uvedení nového produktu na český trh.

Cílem kampaně bylo také vyvrátit mýtus, že společnost vyrábí jen tiskárny, a dostat ji do povědomí jako technologického inovátora. Díky pečlivé optimalizaci se jednalo o nejúspěšnější online kampaň v historii společnosti.

Onlinekoupelny.cz

Vytváříme kreativní kampaně pro jedničku na e‑commerce trhu se sanitární technikou. I díky spolupráci s námi získali dvakrát po sobě ocenění E‑shop roku v kategorii bydlení a design.

HT dveře

Lidé se nevyznají v rozdílech mezi bezpečnostními dveřmi a stále se nás na Facebooku ptají.“ I tak může znít zadání od klienta. A nám udělalo radost. Věděli jsme, že tuto situaci vyřeší nejlépe Messenger bot.

Ten teď pomáhá lidem zorientovat se v nabídce dveří, vybrat si ty pravé a objednat si je.

HT dveře

Videoporadnu pro prodejce bezpečnostních dveří jsme pojali vtipnou a odvážnější formou, protože to je také styl, kterým se chce klient prezentovat a na místě jsme s hercem vymysleli, jak jednotlivé pasáže trochu okořenit.

It’s my life!

Dají se spravovat sociální sítě o proteinové dietě odlehčenou a vtipnou formou? Podle nás ano. Pro našeho klienta It’s my life! tvoříme příspěvky na Facebook a Instagram. Snažíme se, aby fanoušky bavily a abychom se v nich co možná nejvíc vyhýbali omílaným slovům jako dieta, hubnutí nebo nadváha. Chceme ukazovat, že se člověk může k vysněné postavě projíst bez hladovění.

YQ Stavba roku

Pro Ytong jsme uspořádali soutěž, která měla za úkol nasbírat velké množství uživatelského obsahu a pomoct ke zvýšení povědomí o celém stavebním systému. Díky promyšleným soutěžním stránkám a zajímavé propagaci se nám podařilo překonat všechna očekávání.

V Česku jsme cíl v počtu přihlášených staveb splnili na 243 % a na Slovensku dokonce na 320 %. Ze získaného obsahu těžíme dodnes.

COMFOR

Pro online prodejce elektroniky a IT jsme připravili soutěž s messenger botem, která měla za úkol zvýšit povědomí o značce.

Zúčastnilo se jí téměř 5 000 soutěžících. Cena za jednoho byla 0,9 Kč a během soutěže přibylo o 4 000 % fanoušků víc, než je dlouhodobý průměr.

Přímo ze soutěže jsme zaznamenali více než 5 500 prokliků na web a 5 nákupů od soutěžících.

ČSAD

Pro mezinárodního dopravce jsme nafotili snímky, které využívá na webu a na propagačních materiálech. Získali jsme tak vlastní obsah pro sociální sítě, který pomáhá budovat značku.

Dostat jedoucí kamion a autobus vedle sebe na jednu fotku bylo produkčně náročné, ale podařilo se nám to.

EO security

Natáčelo a fotografovalo se, jak užitečné mohou být přístroje na rušení odposlechu. Je to specifický produkt, který má mnoho podob a neznalý člověk si dokáže těžko představit jeho využití. Proto vznikla série vysvětlujících videí a fotografií. Při natáčení nám klient objasnil, jak může vypadat průmyslová špionáž a jak se jí účinně bránit.

VELUX

Pro jednoho z našich největších klientů jsme připravili sérii krátkých videí. Během natáčení v Česku i na Slovensku vznikly reklamní spoty pro kampaň, která představila výhody systému VELUX ACTIVE.

Kromě příprav, produkce, natáčení a postprodukce spotů jsme nafotili a připravili také vizuály pro doplňkovou online kampaň.

Postaráme se o váš obsah strategicky

Blog

O čem píšeme v obsahu a kreativě?