Zjistěte, zda investujete do kampaní moudře
Říká se, že polovina marketingových nákladů je vyhozena z okna, jen je těžké zjistit která. Rádi se podíváme na vaše zdroje návštěvnosti a řekneme vám, kde by se dalo ušetřit nebo víc zabrat. S vyhodnocením přínosu kampaní mají naši analytici ve spolupráci s marketingovými stratégy letité zkušenosti.
S čím vám pomůžeme
Audit nastavení analytiky
Správné nastavení analytiky a sběr dat je prvním krokem k preciznímu vyhodnocení kampaní. Ujistíme se, že je všeí technicky optimální a zda přesně měříte všechny důležité metriky a cíle.
Vyhodnocení webu a obsahu
Zjistíme, jaké jsou silné a slabé stránky vašeho webu. Určíme, který obsah je pro vaše návštěvníky nejzajímavější a kde jsou problematická místa a dochází k vysoké odpadovosti.
Analýza zdrojů návštěv
Neinvestujeme do brandu moc? Není remarketing zbytečný? Pokud si kladete tyto otázky, jste tu správně. Projdeme zdroje návštěvnosti a rozklíčujeme, které kanály se vám vyplácí a které ne.
Data-driven atribuce
I v dnešní době vyhodnocuje spousta marketérů kampaně pouze podle last click atribučního modelu. Navrhli jsme vlastní algoritmy pro výpočet data-driven atribuce (Markova a Shapleyho). To nám umožňuje mnohem detailnější vhled na výsledky kampaní.
Konzultace a školení
Pokud chcete dělat správná marketingová rozhodnutí, potřebujete se v interpretovaných datech dobře orientovat. Připravíme vám školení, kde se naučíte číst v datech, pracovat s novými poznatky a získat strategická doporučení.
- Školení základů webové analytiky (Google Analytics)
- Školení Google Data Studio
- Školení pokročilé webové analytiky (Google Analytics + Google Tag Manager)
- Školení Google Cloud a BigQuery