Vytvoření a optimalizace PPC kampaní

Správně nastavené PPC kampaně jsou klíčem k růstu obratu. Vytvoříme pro vás nejen reklamy na produkty či služby, ale postaráme se také o kompletní webovou analytiku skrze Google Analytics. Společně si stanovíme KPI’s a porazíme vaši konkurenci v online světě.


Jak probíhá tvorba a správa PPC kampaní

Poznání klienta

Abychom mohli správně nastavit strategii, je potřeba znát váš business. Bude nás zajímat vaše cílová skupina, maximální hranice PNO nebo marže. Stanovíme si KPI’s, skrze které budeme vyhodnocovat naši spolupráci.

Audit účtu

Základem tvorby a následné správy je audit PPC systémů. I díky historickým datům můžeme zjistit, které reklamy byly úspěšné a které naopak ne. Pokud ještě Google Ads nebo Sklik účet nemáte, tento krok vynecháme.

Příprava kampaní

Provedeme základní analýzu konkurence, hledanosti klíčových slov, vytvoříme, případně spárujeme, produktový feed se systémy (pokud se jedná o e‑shop) a vytvoříme reklamy na vaše produkty či služby. Zařídíme také správné měření konverzních cílů, abychom byli schopni vyhodnotit stanovené KPI’s.

Správa PPC kampaní

Správa by mohla být synonymem pro optimalizaci. Hlídáme vaše spendy, PNO a stanovené KPI’s. Pravidelně vyhodnocujeme a také rozšiřujeme reklamy na vaše produkty či služby. Vycházíme z dat, ať už z Google Analytics, e‑shopového řešení nebo jiných nástrojů.

Pomůžeme vám být vidět

Díky mnohaletým zkušenostem a přesahu do mnoha odvětví vám poskytneme služby nejen v PPC, ale i v dalších oblastech. Pojďme rozjet váš marketing – pomůžeme vám být vidět (nejen) na internetu. Do čeho se společně můžeme pustit? To ve zkratce najdete v přehledu našich služeb.

A TO NENÍ VŠECHNO

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích