Jak probíhá tvorba a správa PPC kampaní
Poznání klienta
Abychom mohli správně nastavit strategii, je potřeba znát váš business. Bude nás zajímat vaše cílová skupina, maximální hranice PNO nebo marže. Stanovíme si KPI’s, skrze které budeme vyhodnocovat naši spolupráci.
Audit účtu
Základem tvorby a následné správy je audit PPC systémů. I díky historickým datům můžeme zjistit, které reklamy byly úspěšné a které naopak ne. Pokud ještě Google Ads nebo Sklik účet nemáte, tento krok vynecháme.
Příprava kampaní
Provedeme základní analýzu konkurence, hledanosti klíčových slov, vytvoříme, případně spárujeme, produktový feed se systémy (pokud se jedná o e‑shop) a vytvoříme reklamy na vaše produkty či služby. Zařídíme také správné měření konverzních cílů, abychom byli schopni vyhodnotit stanovené KPI’s.
Správa PPC kampaní
Správa by mohla být synonymem pro optimalizaci. Hlídáme vaše spendy, PNO a stanovené KPI’s. Pravidelně vyhodnocujeme a také rozšiřujeme reklamy na vaše produkty či služby. Vycházíme z dat, ať už z Google Analytics, e‑shopového řešení nebo jiných nástrojů.
Pomůžeme vám být vidět
Díky mnohaletým zkušenostem a přesahu do mnoha odvětví vám poskytneme služby nejen v PPC, ale i v dalších oblastech. Pojďme rozjet váš marketing – pomůžeme vám být vidět (nejen) na internetu. Do čeho se společně můžeme pustit? To ve zkratce najdete v přehledu našich služeb.