Jak komunikovat na Facebooku

Naučte se komunikaci se svými fanoušky. Na čtyřhodinovém kurzu vám ukážeme, jak komunikovat na Facebooku, nekrmit trolly a pečovat o image značky. Vše si předvedeme na konkrétních situacích, odhalíme nejčastější chyby a poradíme, jak se jim vyvarovat.

Na kurzu se naučíte a zjistíte

  • Proč byste měli řešit komunikaci na sociálních sítích.
  • Jak (ne)komunikovat se svými fanoušky.
  • Jak díky komunikaci můžete podpořit image značky.
  • Jak řešit krizové situace a jak se jim vyhýbat.
  • Tipy a rady přímo na konkrétních případech z vaší praxe.

Pro koho je workshop vhodný?

Kurz ocení všichni, kteří komunikují jménem značky a chtějí se dozvědět víc o práci s fanoušky. Ať už jste správce stránek, pracovník zákaznické podpory nebo podnikatel, který se stará o své sociální sítě svépomocí. Nezávisí na tom, jakou firmu, značku nebo produkt zastupujete. Efektivní komunikace na Facebooku vám pomůže dostat se do povědomí svých fanoušků a přeměnit je v zákazníky.

Cena workshopu

Cena čtyřhodinového workshopu je 10 000 Kč bez DPH.

Za ně získáte navíc:

  • informační materiály,
  • bezplatné konzultace 14 dní po workshopu,
  • certifikát o absolvování školení.

Kde školení proběhne

Máme pro vás přichystanou školicí místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.

Kdo vás provede workshopem?

Martin Smutek

Martin Smutek

Obsahovému marketingu se věnuje od roku 2012, kdy spoluzaložil portál FairList.cz. Na něm vybudoval svého času největší jazykový blog v ČR, který získal i řadu mezinárodních ocenění. Od roku 2015 pomáhá klientům PROFICIA získávat věrné zákazníky obsahovým marketingem. V současné době vede obsahový tým a připravuje strategie, na jejichž realizaci dohlíží.

Máte zájem o tento workshop? Kontaktujte nás.

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů. Ozveme se vám do 48 hodin.