YouTube

Video patří mezi nejoblíbenější formáty současnosti a v budoucnu se bez něj neobejdete. Natočíme ho pro vás a zajistíme mu potřebný dosah pomocí videoreklamy. Díky letitým zkušenostem dobře víme, jaký formát splní nastavené cíle. Postaráme se případně i o správu a optimalizaci YouTube kanálu.


Buďte o krok napřed

YouTube je druhý největší vyhledávač na světě. A lidé na něm tráví spoustu času. Proto byste na tento kanál neměli zapomínat. Natočení videa a spuštění reklamy nemusí být otázka statisíců. Jednoduché reklamní video připravíme i levněji díky nástrojům, které máme jako Google Partner k dispozici.

Jak to bude celé probíhat?

Video a YouTube kanál

Pokud video netočíme spolu, zkontrolujeme to vaše a doladíme. Založíme nebo zrevidujeme YouTube kanál, videa nahrajeme. Optimalizujeme veškeré texty tak, aby byl výsledek maximální.

Stanovení relevantních cílů

Základem všeho je stanovení jasných cílů a očekávání. Určíme si metriky, které budeme sledovat a vyhodnocovat. Zajímají nás nejen výsledky samotného videa, ale i celkový dopad na váš byznys.

Výběr vhodných formátů

Na základě stanovených KPI a možností videa zvolíme odpovídající formáty videoreklamy. K dispozici jich máme opravdu hodně, ale žádný strach – přesně víme, kdy který z nich použít a jak je kombinovat.

Reporting a vyhodnocení

V průběhu kampaně nesledujeme jen stanovené metriky. Díváme se i na dopady reklamy na ostatní kanály a společně s analytiky vyhodnocujeme její skutečný přínos. K dispozici máme propracované reporty.

Proč se pustit do videa právě s námi?

Máme zkušený tým, který dokáže vymyslet koncept videa, zajistit kompletní produkci i finální postprodukci. Pokud ale potřebujete rychlé video za několik tisíc na otestování, můžeme využít naše nástroje. 

Spravujeme YouTube kanály několika velkým společnostem. Víme o každé novince a trendu. Ve videoreklamě nejsme žádní nováčci. Máme za sebou slušný počet úspěšných kampaní s nemalými spendy a rádi se do toho opřeme i s vámi.

S čím vám pomůžeme

Natočení videa nebo úprava stávajícího

Dokážeme vše vymyslet a natočit. Upravíme materiály, které máte, nebo případně poradíme, jak na to. Vždy se snažíme maximálně a originálně vystihnout vaše přání tak, aby to dohromady fungovalo.

Audit aktuálních kampaní a YouTube kanálu

Nejste si jistí, že to děláte dobře? Nevadí. Rádi vám vaše videokampaně zkontrolujeme a poradíme, co vylepšit. Nemáte čas sledovat veškeré novinky na YouTube? Proto jsme tu! Víme o nich a pomůžeme vám.

Plánování a realizace videokampaně

Vše pečlivě naplánujeme tak, aby video vhodně zapadlo do celého komunikačního mixu. Zajistíme, aby samotná realizace proběhla bez problémů. Víme dobře, na co si dát pozor a co od videa očekávat.

Vyhodnocení

Vyhodnotit přínos videoreklamy není zrovna jednoduché. Pracujeme ale s pokročilými ekonometrickými a analytickými modely, které nám její vliv ukážou. S námi se tak nemusíte bát, že byste vyhodili peníze oknem.

Pracujeme na projektech, které lidi baví

„PROFICIO nám dopřává výkonnostní all-inclusive”

Ondřej Bumbálek

Marketingový ředitel, Student Agency

Pracujeme na projektech, které lidi baví

„Společně jsme vystavěli úspěšnou marketingovou strategii”

Luděk Suchomel

Marketingový ředitel, Ytong

Pracujeme na projektech, které lidi baví

„I díky super spolupráci teď hrajeme první ligu”

Josef Mech a Adam Jurák

Jednatel a Marketingový ředitel, Sportobchod.cz

Pracujeme na projektech, které lidi baví

„Detailní strategie nám otevírá cestu na zahraniční trhy”

Rudolf Jániš

Majitel a zakladatel společnosti, Sanitino

Pracujeme na projektech, které lidi baví

„Společně posouváme své limity”

Michal Hubík

CEO, Aktin.cz

Pracujeme na projektech, které lidi baví

„S PROFICIEM rosteme. Už více než 6 let v dvouciferných hodnotách”

Dominik Řihák

Jednatel, Top-obaly.cz

Pracujeme na projektech, které lidi baví

„Díky PROFICIU odbavujeme rekordní množství cestujících”

Radek Zábranský

Ředitel obchodu a strategického marketingu, Letiště Bratislava

Chcete úspěšné videokampaně? 

natáčení reklamy

A to není všechno

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích