Zvýšení obchodní výkonnosti

Dnes už k úspěchu nestačí jen stránky mít. Ale kontinuálně pracovat na jejich obchodním potenciálu a výkonnosti.
Základem pro zlepšení je poznání zákazníka. Kdo to je? Odkud přišel? Co dělal? Proč odešel? Vrátil se? To je několik otázek, jejichž odpovědi mohou hodně pomoci.

Co sledovat:

  • jak jsou na stránkách prezentovány výhody a důvody ke spolupráci,
  • jsou stránky důvěryhodné a jak působí na návštěvníky,
  • jak návštěvník stránkami prochází a jak je mu usnadněn výběr,
  • zda stránky obsahují vše podstatné, co návštěvníky zajímá,
  • jak se zákazníci na stránkách chovají a proč.

Příběh o úspěchu webu

Každý dělá web s nějakým cílem a ti znalejší vědí, že je dobré cíle měřit. Jakmile měříte, tak se můžete ptát, jestli se výsledky dají zlepšit. Proč mi jen 1 % lidí vyplnilo poptávku? Nemohly by na mém webu nakoupit 4 % návštěvníků místo 2 %? Jak to, že se skoro nikdo nedívá na reference a kontakty?

Základem je měřit, co se na stránkách děje. Pak s citem marketéra, uměním webdesignerů, talentem copywriterů a znalostmi programátorů udělat úpravy na stránkách. Napětí se zvyšuje, protože přichází testování, jestli úpravy vedly ke zlepšení. Ne vždy musí být změny drastické. Někdy stačí málo, abyste byli lákavější a zajímavější. Vše začíná a končí u zákazníků. Poznejte je, nabídněte jim to, co chtějí a úspěch vás nemine.